30 yaş üstü erkekler neden sevgilisine karşı bu kadar anlayışlı ve fedakar oluyor?

İstese başkasını bulur, dış görünüşü iyi, 1.75 boyunda, 80 kilo ama kaslı. 2 senedir spora gidiyor düzenli olarak, 4 dil biliyor, üzerine yine eğitim alıyor. Ama sevgilisi güzel, lise mezunu olmasına rağmen. Belki her şey okul değil ama neden her şeyi alttan alır, neden hep kıza uyar, neden hep romantik olur, neden hep fedakar olur? Neden çok sabırlı, anlayışlı olur kıza karşı?

30 yaş üstü erkekler neden sevgilisine karşı bu kadar anlayışlı ve fedakar oluyor?
Cevapla