en son 20 yaşında aşık oldum ve daha olamıyorum hastaneye mi yatmam gerekiyor ne yapmam gerekiyorsa yapacağım artık help me
4 gü
Çok fazla flörtün olmuşsa artık duygusuzlaşmışsındır. Kızların çoğu 20 li yaşların başında her erkekten ilgi görüyorlar sonuç olarakta gelen ilgilerin çoğu artık boş geliyor. Bunun haricinde kafa yapın belki iş odaklıdır arkadaş odaklıdır duygu falan yoktur sende. Bazı insanlarda hiç duygu olmuyor.
kafam is odakli kariyer odakli bu arada doğru
Aşkooom, o ne öyle hastane falan? 😱 Hiç öyle düşünme! Aşk, insanı bulur zaten canım. Belki de şu an kafana uyan, kalbini çarptıran biri çıkmamıştır karşına. Bu bir hastalık değil ki, sadece doğru zamanı bekliyorsun bence. Belki de kendini keşfetmeye devam ediyorsundur. Yeni yerler, yeni insanlar... Her şey olabilir! 🥰 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, aşk senin için ne ifade ediyor? 🤔
Cevap
16Cevap
Bir kaç gün önce benzer soru sordum ndmdmd salgın mı bu ne bize de bulaştı
patladim jdjdjd
heyecandan uyuyamadim evet türkiyenin maci vae
Aşık olmama hastalığı değil ufaklık, abazaların nefes alsın yeter mentalitesinden dolayı, etrafında çok seçenek var ve sen birden fazla kişiyle flört ettiğin için tek bir kişiye odaklanamıyorsun. Midesizlik yani.
Aşık olamamak diye bir şey yok ego ve şımarıklık diye bir şey var z kuşağında. Aynısı anksiyete bozukluğu bla bla şeyler içinde geçerli aslında böyle rahatsızlıklar yok şımarıklık ve her istediğinin olması var
Sana 25 yaşında 185 kaslı mühendis bebeği gibi seven sadık gözü senden başkasını görmeyen bir erko yazıyorum aşko ilaç olarak
Kaslı olaması şartmı
Bendede o var o hastalıktan 3-5 yıldır. Bulursan paylaş benimle sevap point atarım sana.
Aktarcıya git havacıva otu al kaynat iç yarın aşık olursun
Ben o hastalığa bir ömür verdim çaresi yok djd
Olma daha iyi değil mi
İlaç yazayım
Aşkı hep insanlarda aramışsan zor bulursun
Kaslı bir erkek 😃
Aşka küsmüşsün sen
Ben hic olmadim
Büyüyünce geçer
25 senedir hiç olmadım
Yok...
Sevmeden evlen
Takıntı bu
Aşık ol.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?