6 yillik iliskimde sevgilim beni her yerden engelleyip sonra aramaya basladi, sizce donmeli miyim?

Selamlar, 6 yıllık ciddi ilişkim vardı, her şey yolundayken erkek arkadaşım beni her yerden engelledi. Sabah güzel güzel mesajlaştık, akşam terslemeye başladı. Instagram'ına baktım, hoşlanmadığım bir kız vardı, tekrar onu takibe almış, kız da bunu takip ediyordu. Ben de “Hayırdır, o kızı eklemişsin?” diye sordum, esti gürledi, ağır laflar söyledi, sonra her yerden engelledi. Hiç bir şey demedim. 20 gün sonra sadece WhatsApp engelini kaldırmış, kaldırdıktan 5 gün sonra yazdı ama özür dilemek, pişmanlık falan yok. Cevap vermedim. O gün bugündür arıyor, açmıyorum; yazıyor, cevap vermiyorum. Bugün de 45 gün oldu, sizce ne yapmalıyım?

6 yillik iliskimde sevgilim beni her yerden engelleyip sonra aramaya basladi, sizce donmeli miyim?
Cevapla