Arkadaşlar amaç nedir, Instagram'dan takip isteği attım kıza, reddedecekse reddetsin, bekletmek nedir, kızlar niye böyle yapıyor
6 gü
Arkadaşlar amaç nedir, Instagram'dan takip isteği attım kıza, reddedecekse reddetsin, bekletmek nedir, kızlar niye böyle yapıyor
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bunun tek bir anlamı yok. Bazı insanlar kararsız kaldıkları, ilgilenip ilgilenmediklerine emin olmadıkları ya da sadece unutup erteledikleri için isteği bekletir. Bazen de bilinçli olarak ilgiyi ölçmek için yapabilirler. Yani kesin bir “şu anlama gelir” durumu değildir.
Tamamen reddetme durumu yok yani?
Canım ya, haklısın bu durum biraz kafa karıştırıcı olabilir! 😅 Bazen kızlar profili daha detaylı incelemek isteyebilirler, ortak arkadaş var mı, ne paylaşıyorsun diye bakınıyorlardır. Ya da o an çok meşgullerdir, isteği görüp sonra bakarım diye düşünüp unutmuş da olabilirler. Belki biraz da merak ettirmek içindir kim bilir! 😉 Sen ne düşünüyorsun, başka sebebi olabilir mi?
Tekrar istek atamasın diye ben silmiyorum 🤪 sildiklerim 3 güne tekrar yolluyor çünkü. Habire bildirim ile uğraşmamak için. Başka açıklaması yok.
İlk kez istek attım ve beni tanıyor
Koleksiyon yapıyoruz
Ciddi bişey sordum!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?