Bir türlü istediğim gibi birini bulamıyorum, kaç oldu ayrılıyorum 1 hafta konuşup, uzun sürmüyor. Dikkat çekmek için ne yapmam gerekiyor
4 gü
Yazdıklarını okurken sadece kelimelerini değil, arkasındaki sakin ama ne istediğini bilen enerjini de hissettim. İnsanlar kendini anlatırken bu kadar samimi ve kendi gibi kalabilmesi az bulunan bir şey. Ve henüz anlatmadığın, keşfedilmeyi bekleyen bir hikaye var gibi hissettim. Yanılıyor muyum acaba anlatmak istersen dinlerim. Yani ya göründüğün kadar duru ve net birisin ya da insanları ilk bakışta doğallığınla etkileyip aslında kendi dünyanda bambaşka bir fırtına yaşıyorsun. Aslında direkt kelime kullanmak yerine böyle dolaylı yollardan anlatman hoşuma gitti
Netliği seviyorum olması gerekende bu
Ben böyleyim böyle ifade ediyorum kendim burdada insanlardan fikir alıyorum
Öncelikle dikkat çekmek için ekstra bir çaba içine girmemelisin, kendin gibi olman önemli. Dikkat çekmek için yaptığın hareketin ileride aslında sende olmadığını anlayınca senden soğur etkilediğin adam.
Ayrılma sebeplerin neler genelde? Ona göre bir yorum yaparız belki.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, hiç yalnız değilsin bu konuda! ✨ Bence önemli olan dikkat çekmekten çok, doğru kişiyi kendine çekmek. Önce kendini iyi tanı, ne istediğini netleştir. Kendi hobilerinle, ilgi alanlarınla parladığında, o enerjin zaten doğru kişiyi sana çekecektir. Gerçekten seni seven, olduğun gibi kabul eden biriyle karşılaşacaksın, buna inanıyorum! Sen ne dersin, önce kendini keşfetmeye ne dersin? 💖
Cevap
23Cevap
Kararlarınızı , yapacaklarınızı tek başınıza yapmalısınız.
Her konuda destek almamalısınız.
Standart sorulardan davranışlardan uzak durmalısınız.
Farklıyım demek yerine farklı olduğunuzu göstermelisiniz.
Ama bedeninizle değil.
Davranışınızla.
Bi kez geç kalmışsan bir daha yetişemiyorsun o tren geçti.
😞😞
sabredip bekleyeceksin doğru kişiyi ve doğru zamanı
İnşallah
Dikkat çekmemen gerekiyor tam tersine mesela kriterlerin neler istersen tanışabiliriz ciddi isen
Ben iyi niyetli, yakışıklı Anlayışlı birini bulabilirim istersen
Nerden bulucan kız😂Ben çevreden istiyorum
Önce sen ne kadar doğru hareket ediyorsun? Bunu kendine sor
Sen nasıl birini arıyorsun mesela? Yani mesela çalışan 35 yaş için 36 yaşında erkek olur mu
Düzgün birileri var diyemixeöim çünkü yok.
Maalesef erkeklerin 100/80 nine güven olmaz artık yok
Düzgünden neyi kastettğine bağlı.
Güvenilir gözüm arkada kalmıycak
Köpek dolu hertaraf duzun erkek az
Maalesef yok
Neden olmuyor ayrılıyorsun
Düzgün çıkmıyor güvenmiyorum
Zor evet aşıkda olamıyorum
Onu bekliyorum
Sağol inşallah
Duzgun kadin bulamiyorum bende sans yok bizde
Aramayı bırak o seni bulsun
Neden uzun süreli olmuyor bunun sebebi ne
İyi niyetli insanların kimseye güveni kalmadı
Nasıl bir şey istiyorsun
Gördüğüm gibi aşıl olmak karakterli biri istiyorum ama yok bu zamanda
Sağol inşallah sende
düzgün olmak gerekiyor
Düzgünüm içim ısınmıyo aşık olamıyorum
neye göre kime düzgünsün
Tanıyanlar bilir
o zaman siz kusursuz aruyorsunuz hiçbirşeyi begenmiyorsunuz.
Kriterlerin neler
Basıt uzatabilirsiniz sure olarak
Nasıl hissediyorsun kendini
Kendin ol yeter
Şans işi
Oda yok galiba
Bize denk gelmez 😂
Uzak mesafe ilişkisine bakışın ne peki?
Olumsuz. ben çevreden istiyorum
Bilmezsin ama kriterlerin ne peki?
Nerden buluyorsun
Çevreden konuşmak isteyen evlenmek isteyen oluyo ama hiçbiri suzamana kadar kalbim ısınmadı
Bilmiyorum
Hayır
Aşık olamıyorum
Diyorumki yok ben bunla bi ömür geciremem
Var var güvenmiyorum sosyalmedyalari var sıkıntı
Sağol
Yaş kaç
Libido yüksekse gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?