Biriyle tanışıp sevgili olmak bu kadar kolay mı?

Selam KS bugün yoldaydım eve gidiyordum çalıştığım marketin oralardaydım bi çocuk durdurdu beni ve uzun zamandır seni görüyorum tanışma şansımız olur mu acaba dedi ben de maalesef sevgilim var dedim. Açıkçası bir anda karşıma çıkınca biraz korktum hem de çok saçma bir tanışma şekli yani yoldan geçip durdurunca biriyle tanışmak mı lazım illa bi insan nasıl bu kadar rahat olur?
Güncellemeler
5 gü
Çocuk markete gelen müşterilerden biriymiş öyle dedi
Biriyle tanışıp sevgili olmak bu kadar kolay mı?
Cevapla