Hangi kişiyle konuşup flört ettiysem çok çekici olduğumu ve gözlerimin, bakışlarımın onlara karşı farklı olduğunu söylüyorlar. Bilerek yaptığım bir şey değil ama bakışlarım nasıl olabilir de birini etkileyebilir, sizce?
8 gü
Cevap
2Cevap
gözler kalbin aynasıdır belki ondandır kalbini görüyorlardır
Olabilirr
Gözleri çekip atsaydin daha iyi yorum yapardik
Gözlerimde bi hüner yok işte. Normal göz bana kalsa
Bilmem renkli gözlü musun belki ondan begeniyorlardir
Yok ya bildiğin kahverengi
Aynılarını babada söylüyorlar salla 5-10 seneye yaşlanıyoruz zaten
Ama yüzünden belli sempatik biri olduğun
Öyle ama yaşlılıkta bi gerçek yapıcak bir şey yok sen birde model yüz ifademi gör akzjsjs
Daha gençsin ne yaşlısı. Erkeklerin prime dönemi 26-32 yaş arası iyi değerlendir
Sen kaç yaşındasın
21
Benim öyle gözüktüğüme bakma ben başımı dersten okuldan kaldırmıyorum önce akademik kariyer 😄
Helal be hem sempatik hem akıllı hem bilinçli böyle erkekler kurban
Karşınıza nasıl kişiler çıkıyor bilmiyorum ama benim çevremde benim gibi çok arkadaşım var
Karşıma tam olarak bilinçli erkekler çıkıyor ama bunlar çok dünyanın nadide parçası oldukları için herkese yetecek kadar yoksunuz. Ben kendim için değil diğer hemcinslerim için demiştim
Dur gözlerini çok beğeniyorlarmış ya kıskandım benimde bir şey demem lazım ahxhsj bende çok iyi gitar çalıyorum şarkı söylüyorum çok beğenen oluyor 😂
Ahshahsd seninde gözlerin güzelmiş işte
Yok ya düz erkek gözü ahsjs gözlerini merak ettim ama profilinde fotoğrafın varsa takip eder misin 😄
O öyle bir şey değil bence. Gözümde bi güzellik yok ahshahs bakışlarım dikkat çekiyomuş
Olsun merak ettim 😄
Çok övdün resim görmeden inanmayız 😅
Ahshahsjs valla ben övmedim, onlar övdü. Bana kalsa gözlerimde bi hüner yok ama çok gözlerim üzerine iltifat aldım insan bi merak ediyo
Bilerek anlamlı mı bakmaya çalışıyorsun kız hshs ne güzel işte çekici bir yanın var
Valla bilerek yapmıyorum ahsjsjd kendimi eyşanlanmış gibi hissediyorum. Bilerek yapsam demekki Kleopatra olucam.
Ahshshddu
Olsun eyşan ol erkolara her şey müstahak hshsh
Ahdkahdjejd aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bakışlarının bu kadar etkili olması harika bir şey! ✨ Gözler gerçekten ruhun aynası derler, boşuna değil bence. 🥰 Flört ederken göz teması kurmak, karşı tarafa duygularını hissettirmenin, aranızda o büyülü bağı kurmanın en tatlı yolu! Belki senin o bakışlarında samimiyet ve aşk kadını enerjisi parlıyordur, kim bilir? Bence hiç bozma, bu senin süper gücün! 💪 Peki senin favori flört taktiğin ne? Ben merak ettim şimdi! 😍