Neden hayatımın aşkıyla karşılaşamıyorum?

Ne arkadaş ne sevgili yönünden yüzüm güldü. O kızlar seviliyor, ben neden sevilmiyorum, benim neyim eksik ya? Ben erkek olsam beni seçerdim. Eskiden kendi değerimi bilmezdim ama insanları tanıdıkça ne kadar iyi niyetli, temiz kalpli bir insan olduğumun farkına vardım.

Güncellemeler
4 gü
Artık yoruldum ağlamaktan bıktım hani hayat buysa başkalarının yaşadığı ne? Nasibe inanıyorum inanmak istiyorum bir gün yüzüm gülecek umuduyla yaşıyorum ama her defasında vurulan taraf oluyorum nasıl daha kötü bir insan olabilirim öneri verin bir şey verin ama böyle devam etmek ciddi anlamda zorlaşmaya başladı.
Neden hayatımın aşkıyla karşılaşamıyorum?
Cevapla