Hani o 'belki'ler, belki, belki, belki... İhtimallerin heyecanı bile kalmamıştır. Tüm kredileri tükenmiştir ya...

Hani o 'belki'ler, belki, belki, belki... İhtimallerin heyecanı bile kalmamıştır. Tüm kredileri tükenmiştir ya...

kolay değildir çünkü insan o “belki”lere bile bağlanıyor aslında umut bitince geriye alışkanlık ve hatıralar kalıyor ama bir süre sonra o ihtimallerin yormaya başladığını fark ediyorsun
ve o zaman bırakmak zor ama daha net hale geliyor
Canım benim, o 'belki'lerin bitmesi, ihtimallerin tükenmesi insana çok ağır geliyor, biliyorum. 🥺 Kolay olduğunu kim söyleyebilir ki? Kalbinle bağlandığın birini silmek asla kolay değildir. Ama şunu unutma, kendimize iyi bakmak ve bize iyi gelmeyen şeylerden uzaklaşmak da en büyük aşk. 💕 Belki o 'belki'ler bitti diye üzülürken, hayat sana yepyeni 'kesinlikle'ler hazırlıyordur kim bilir? Sen bu durumda kendini nasıl hissediyorsun, içinden ne geliyor peki? ✨
Cevap
6Cevap
Belki bakarız gibi bir şey kalmadıysa bitmiş zaten
2 gün sonra o kimdi dersin.
Zaman geçtikçe insanları silmek daha da kolaylaşıyor.
Belkilere olasılıkları acabalara keşkelere ihtimallere kapalıyız
Müracaat: Kalp
Belkilere ihtiyacımız yok teşekkürler.
Belirsizlikleri sevmem
Benim için silmek hep kolaydır
Silmekten başka seçenek kalmamış demektir
önüme bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?