Finallere calisiyorum, sevgilim bulusmak istiyor; siz olsaniz yarin mi cuma mi bulusurdunuz?

Soru size saçma gelebilir ama kararsız kaldım sevgilim dün buluşalım dedi, ben de finallere çalışıyorum dedim. Bugün yine biz ne zaman buluşcaz seni çok özledim dedi. Sizce yarın akşam 1 2 saat buluşsam mı yoksa cumaya mı ertelesem, cuma benim için daha rahat çünkü ertesi gün okul yok. Böyle desem alınır mı, uzatmış gibi olur muyum?
Finallere calisiyorum, sevgilim bulusmak istiyor; siz olsaniz yarin mi cuma mi bulusurdunuz?
Cevapla