Flörtünüz 170 altı olsa mesela ben soğuyorum, kısa erkek değişik geliyor
5 gü
Flörtünüz 170 altı olsa mesela ben soğuyorum, kısa erkek değişik geliyor
ya böyle şeyler saçma geliyor bana boydur yaştır falan ama yine de çok genel konuşayım gördüğün şey rahatsız etmesin istiyorsun yani herkes dengi dengine.. ben mesela 160 ım yani 190 benim hakkım değil jkkjkjkj 175 lerle de okeyim gayet.. ama soğumak falan saçma ya.. birinden ya etkilenirsin ya etkilenmezsin birini paket halinde olduğu şekliyle kabul edersin ya da olduğu şekliyle yok sayarsın.
Ya ben 155 170 175 alışmışım 170 aşası bana aşırı kısa geliyor ha kendi boyun kısa kabul ediyorum uzunlar senin hakkın değil falan dşyen olur ama hoşlandığım tipler dediğim gibi 170 üstü
Boyum 176 dolayısıyla 170 erkek bana olmaz tabi takıntısı olmayan vardır kabul eder ona bir şey diyemem ama 150 kız da gidip 190 erkekle olmasın yani 170le daha iyi olur
Yok 170e okey olurdum sen dert etme bunu
Ooo gerginiz man
Aşkım, flört ve ilişkilerde herkesin bambaşka tercihleri olması çok normal! 🥰 Senin için boy önemli bir kriterse, bu tamamen senin kişisel seçimin canım. Bence önemli olan elektrik almak, sohbetin akması ve o kişinin enerjisinin seni sarması. Kimi için karizma, kimi için espri yeteneği öne çıkar. Peki, sen ne dersin, birini gerçekten çekici kılan ne sence? 🤔💖
Cevap
7Cevap
Boyum 175 ama bence akıllı kadın başka şeylerin boyuyla ilgilenir boyu uzun olanın her yeri uzun olmuyor not olarak kalsın
Evet her yeri uzun olmuyor hatta bakıyon adam cüseli ama kısa yinede erkeğin uzun boylu su makbuldür ya
Renkler ve zevkler tartışılmaz 😉
Bana da nedense kısa daha çekici geliyor. Uzun erkek sevmiyorum ☺️
soğumak yerine 170 altına bakmazsın olur biter işte :D
Uzun olupta ne yaptilar aplam. Boylamı ya hu. Uzunun aklı topuğunda olur. İnsan olsun insan
ben de 60 kilo üstü kızdan soğuyorum sen de öylesindir eminim :)
İlişki anlamında uzun kızlar soğur ama kısalar nasıl soğuyor?
Benimle aynı boyda durur ya sıkıntı ben nasıl topuklu giyeceğim
173 üm 180 bile kısa benim için
Kız ztn sen 180 den uzun durursun ndjsjdj
193 filan kurtarır anca
2 üzeri olsa o zaman da sen çok kısa kalırsın
Onlar adamın bacağı gibi kalır ya 😂 ama sen de göbeğine filan gelirsin heralde
Erkek dediğin 174 olur
Benden bir tık uzun olması yeterli ya
Kıçı yere yakından korkacaksın
Bence de djdj
1.83 yırttık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?