Etrafta niye bu kadar saygısız erkekler türedi artık bu tipler yüzünden mesajlar kısmını kapattım her uygulamada?

Keşke sadece erkeklere kapatma özelliği gelse

Etrafta niye bu kadar saygısız erkekler türedi artık bu tipler yüzünden mesajlar kısmını kapattım her uygulamada?
Etrafta niye bu kadar saygısız erkekler türedi artık bu tipler yüzünden mesajlar kısmını kapattım her uygulamada?
Cevapla