Sizce evlilik gerçekten saçma mı, mutlu bekarlığı bırakıp evlenmeye değer mi?

Bence evlilik, dünyanın en saçma olayı. Yani bile bile lades olacağını biliyorsun. Bir kişi için hayatını karartmaya ne gerek var. Çevremde hep mutsuz evlilikler var. Haberlere bakıyoruz daha beterleri yaşanıyor. Bekârlara bakıyorum, ben dahil çok mutluyuz. Sizce de evlilik çok saçma değil mi?

Sizce evlilik gerçekten saçma mı, mutlu bekarlığı bırakıp evlenmeye değer mi?
Cevapla