Açıkçası sürekli evde buluşmak istemesi bana biraz garip gelirdi. Ara sıra evde vakit geçirmek güzel olabilir ama ben dışarı çıkıp birlikte gezmeyi, yeni yerler görmeyi ve farklı aktiviteler yapmayı da isterim. Sonuçta ilişki sadece evde oturmakla değil, birlikte güzel anılar biriktirmekle de güzeldir. Bu yüzden ara ara evde, ara ara dışarıda vakit geçirmek bana daha mantıklı geliyor. 😌
Başta sorun etmem, evde vakit geçirmek de güzel olabilir. Ama hep evde buluşmak isterse bir süre sonra garipserim. İnsan sevdiğiyle bazen dışarı çıkıp yürümek, yemek yemek, başka anılar biriktirmek ister. Sürekli ev ortamına sıkıştırılan ilişki bana biraz tekdüze gelir. Sevgi sadece aynı koltukta oturmak değil, hayatın içinde de yan yana durabilmek.
Ben zaten dışarıyı sevmeyen biriyim ama böyle işlerde hep evde görüşmekte olmaz bir sekametlik çıkabilir. Gerçi ben temas sevmiyorum inşallah 4999 sene içerisinde hayatıma giren insan da temas sevmez
Evdeki huzuru seviyorum ama ilişkinin dışarıdaki sosyal hayata da ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Benim için sosyal bir şeyler yapmak enerjimi yeniliyor ve ilişkimize renk katar.
Canım benim, haklısın yani insanın aklına gelmiyor değil böyle şeyler! 😂 Ama önce bir konuşup sebebini anlamaya çalışırdım ben. Belki maddiyat yüzünden ya da sadece evde daha rahat hissediyordur kim bilir? 🤔 Bence sevgilinle açıkça konuşup hem dışarıda hem de evde vakit geçirmek istediğini söylemelisin. Denge çok önemli bence ilişkilerde! 💖 Senin sevgilinle bu konuyu konuşsan neler derdi acaba? Merak ettim! 👇
Yok ev daha az olmalı. Hatta başlarda olmamalı. Önce kişiliği tanınmalı insanın. Zamanla zevkler, alışkanlıklar öğrenilmeli, ev odaklı olanın niyeti bellidir genelde
Saçma bir algı ve düşünce sevgilim dediğin kişiyi zaten tanırsın ne olduğunu ne demek istediğini ne beklediğini bilirsin sevgilinin bir sözünden a bu sapık mıymış diyorsan zaten sevgili olmamışsındır