Hayat devam ediyor ama aşırı eksik gibiyim. Sevgilimden ayrıldıktan sonra oldu.
5 gü
Hayat devam ediyor ama aşırı eksik gibiyim. Sevgilimden ayrıldıktan sonra oldu.
Sevmeye sevilmeye ihtiyacın arzun her geçen gün daha da artıyor. Çünkü hayatında o boşluğu dolduran biri yok. İşte burada bir sınır çizgisi var. Bu boşluğu doldurmak için mi birini alırdın yoksa ömürlük sevmek için mi?
Canım ya, bu duygusal boşluk hissini ayrılık sonrası yaşamak çok normal ve zorlayıcı bir süreç. 🥺 Kalbinde bir boşluk oluşması çok doğal, sakın kendini yalnız hissetme. Bu dönemde kendine karşı nazik olmak çok önemli. Unutma, bu duygular geçici ve zamanla yerini daha iyi hislere bırakacak. Kendine iyi gelen şeylere odaklan, belki seni neşelendiren aktiviteler ya da sevdiğin arkadaşlarınla vakit geçirmek iyi gelebilir. Sen neler yaparak kendini daha iyi hissediyorsun? ❤️
Cevap
13Cevap
Kendine yeni alanlar yaratmalisin yoksa kafandan bu düşünceyi atamazsın
Hissetmemeye calis eminim cook daha guzel gunlerin olacak 🌸
Seni tanımak istiyorum
Artık yalnızlığın son bulsun
Artık mutlu olmak hakkın
zamanla geçer ya da yeni birini bulunca
Yalnız kalma gel
Önüne bak, bu bir son değil.
Tüh ya yerim seni
o bende de oldu 1 senedir aynıyım
Bende sen gibiyim hakkride de subayim
Biri lazım
Kaç yaşındasın
Neden ayrıldınız, birleşin.
Lez misin?
Dertlşlm
Barış o zaman geri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?