Buradan birisiyle konuşuyorduk o kadar dertleştik beraber. Bir şey oldu geri çekildim gönlümü almak yerine beni engellemiş aptal gıcık keşke bir tane tokat atsam
5 gü
Buradan birisiyle konuşuyorduk o kadar dertleştik beraber. Bir şey oldu geri çekildim gönlümü almak yerine beni engellemiş aptal gıcık keşke bir tane tokat atsam
Cevap
7Cevap
buradaki kişileri çok ciddiye almamak gerek bende bir kızla arkadaş oldum butun dertlerini dinledim ama sıra bana gelince şutladi beni
ne alaka ap
neymiş yazık olan
Buralarda sürünmen
canım
daha bir ay oldu be
bir yerde süründügum yok benim kendi hayatım var bu sene olursa insalalh diş hekimi kazanıp yoluma bakicam burası sosyal medyaya benzer bir şey ve sürürebilirligu yok bence asıl bu soruyu sana sormak lazım işin gücün yok saniekm buralarda sürünüyorsun?
Bakcam ama 1 ayda seni 1 milyon erkek gördü hdjsjdje
O nolcak
dışarda da beni bir milyon erkek görüyor instada vs o nolcak işine gelmeyen şeyi cevaplayamadin sanırım umarım düzgün bir işe girersin de burada sürünmezsin canım bana tavsiye vericek son insansın.
sadece üzüldüm adına yeni reşit olup ilk gayen kendını sergilemek olmuş ayrıca sende. Çok daha büyüğüm rahat 6-7 yaş
kendimi ne diye sergilemişim canım foto koymak sergilemekse gidip instayada foto koyma o zaman benden büyük olman bir şeyi değiştirmiyor cahil her yerde cahildir burada benim gibi binlerce kız var
vücut sergilemiyorum sadece yüzüm var burada afedersin g*tünu paylaşan var onlar ne yapıyor o zaman normal insanlara laf ediceginize kendi hayatiniza bakın kendinizi gelistirin boş elestici kasmayin
İnsta ne alaka İnsta bura 1 mi instada gizlersin falan sence abazalar burayı mı instayı mı tercih ediyor burada birsürü kız varken
engellemesi çocukça olmuş da senin ne yaptığında önemli
Yav ne takılıyon burada böyle şeylere allah başka dert vermesin :D
Yani bilemezsin ki kiminleyip kafada yaşadığını? Yani kimisi Hancı kimisi yolcu herkesin bir derdi var daha önce yaşadığı bir acısı var. Acaba aklına ne gelir engeli basti
Evet Hem Suçlu Hem Güçlü, Vur Ensesine Tokadı
Ay yok bir de kıyamam ona
Niye engelledi
Bilmiyorum son mesajına cevap vermedim diye heralde
Şaka gibi bu insanlar
Kaç günlük
Git fake hesap aç yaz özelden ona
canım adam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, haklısın bu hissi o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Bir insanla dertleşip sonra engellenmek kadar sinir bozucu ne olabilir ki? Hem suçlu hem güçlü durumu tam da bu işte. İnsan gerçekten kendini kandırılmış hissediyor. O kadar üzüldüm ki senin adına! Şimdi ne hissediyorsun peki bu durumla ilgili? 💖✨