Bir erkek neden ilgili olmasına rağmen 5 gündür yazmaz mesaj atmaz?

En son buluşmak istemişti ben şimdi olmaz dedim sen ne zaman istersen ama ben seni görmek, bir kahve içmek istiyorum dedi ben de istiyorum ama cepte olmamak için ona ilgimi belli etmiyorum. İkimiz de sınava hazırlanıyoruz KPSS'ye, farklı şehirdeyiz ama aramızda yarım saat var neredeyse ama henüz 3 aydır konuşuyoruz hemen güvenemiyorum siz de bu yüzden yazmıyor olabilir mi? 5 gündür yazmıyor zor tutuyorum kendimi yazmamak için?

Bir erkek neden ilgili olmasına rağmen 5 gündür yazmaz mesaj atmaz?
Cevapla