Severek ayrılan erkek döner mi?

Dönmesini bekleme falan gibi tavsiyeler vermeyin lütfen, bu işlerin kişiden kişiye değişeceğini de biliyorum ama biraz fikre ihtiyacım var. 1.5 senelik bir ilişkiydi, onun ilkiydim, kendi isteğiyle olmuyor, toxicleştik bilmem ne diyerek ayrıldı ama severek ayrıldı, sarıldı vs. baya da üzüldü gözümün önünde yani. Ama sonrasında ufak bi sorun yaşadık, benim hatamdı, onu da açıkladım ve anladığını söyledi. Onun harici, ilk ayrılırken onu bekleyeceğimi söyledim, 5 gün oldu şimdi, yine sevdiğimi söylemiştim ama öyle uzun uzun şeyler yazmadım, yazmam da. Bundan sonrasında da elimden geldiğince üzüntümü gizlemeye çalışıcam. Priv hesabı hariç ekli olduğum hiçbir yerden çıkarmadı. Şimdi sorum şu ki bu insan beni özler mi, döner mi, ne düşünüyorsunuz? Cidden çok değer veriyordum, çok seviyordum ve 1-2 ay öncesine kadar çok mutluyduk, onun da sevdiğine emindim ama 12. sınıf oluyoruz, özlese bile dönmeyi tercih etmeyebilir. Yaşamış kişilerin ve özellikle bu şekilde terk eden erkeklerin fikirlerini merak ediyorum veya barışsak da eskisi gibi olur mu, eskisinden iyi olur mu? Sonuçta ergeniz, büyüyoruz, olgunlaşırız vs vs.

Severek ayrılan erkek döner mi?
Cevapla