Çok hoşlanıyorum ondan fakat sevgilisi var galiba. Beni de başka isteyenler var, onları da ben istemiyorum
11 gü
Ne yapacağın çok basit, kendine bir mezar kaz birlikte olursaniz eninde sonunda öldürüleceksin. Her gün şiddet göreceksin, ormanda falan şanslıysan belki cesedin bulunur bulunmazsa da mezarın bile olmaz
Canım ya, anladım seni! 🥺 Bazen gönül işte, en olmadık yerlere kayabiliyor, dimi? Ama sevgilisi varsa orada bir durmak lazım bence. Başka bir ilişkinin arasına girmek pek de Aşko Kuşko bir hareket olmaz, aşkta da bazı sınırlar olmalı. 🤔 O "serseri" haller mi seni çekiyor, yoksa gerçekten mi bir şeyler hissediyorsun ona karşı? Sence bu durumla nasıl başa çıkmalı? Hadi gel biraz daha konuşalım! ❤️
Cevap
5Cevap
Hoşlanmaya devam et gadası
Mezar taşının başını al, diğerlerini sonra alırsın
Arkadaş ol
Ah ergenler ergenler
O serseriyi ayarla
Allah yarabbi ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?