Madem uzun zamandır dönüş yapmıyorsun, ben de seni takipten çıkarıp mesajları silmişim. O hâlde "Hasta mısın?" diye mesaj atmanın mantığı ne?
12 gü
Cevap
1Cevap
egosunu tatmin edenler gitmiş ondan sana dönmüş ama döndüğünde de sen yoktun
Çok doğru. Veya şu da olabilir 17 saattir mesajıma dönüş sağlamıyordu takipten çıkartıp mesajları silince bir baktı ben yokum. O da bana hasta mısın dedi. Bu beni umursadığından dolayı değil ona göre yalvarmadığımdan dolayı neden dönüş sağlamıyorsun niye böyle bir şey yaptın yani aslında benden haz alacaktı
O mesaja da sen görüldü at ve def et ne uğraşıyorsun
Çok doğru. Veya şu da olabilir 17 saattir mesajıma dönüş sağlamıyordu takipten çıkartıp mesajları silince bir baktı ben yokum. O da bana hasta mısın dedi. Bu beni umursadığından dolayı değil ona göre yalvarmadığımdan dolayı neden dönüş sağlamıyorsun niye böyle bir şey yaptın yani aslında benden haz alacaktı
Erkek ol, cevap vermeden görüldü at bırak
Öyle yaptım hocam öyle yapınca da engelledi
Belki o an işi çıktı yazamadi
17 saat kimin işi çıkıyor ya
E sorsaydn keşke ya da aradnemi bahanesi ne
Ne soracağım ya sonra şımarsın mı biri gider biri gelir zaten 1000 kişinin arasında 999 kusurlu olur illaki biri çıkar
E sebebini bile sormamissn insanz hepimizn başına bsiler gelebilr herkes senin gbi yaparsa ilişkiler olmz ki
Herkes benim gibi davransa ilişkiler daha sağlıklı olur, emin ol. Bir kişi 17 saat boyunca dönüş yapmıyorsa, ben de mesajları silip takipten çıkarıyorsam ve o da bunu fark edip "Hasta mısın?" diye yazıyorsa, demek ki aslında her an mesaj atabilecek durumdaymış.
Hcbsi yokken ortada böyle yapiosa haklisn zaten
Ben önceden böyle değildim. Karşı tarafın davranışlarına göre kendimi değerli ya da değersiz hissederdim. Geç cevap vermelerini bile "Ben hiçbir zaman sevilmeyeceğim" diye yorumlardım. Ama artık öyle düşünmüyorum. Bana böyle davranan birinin zaten hayatımda yeri olmadığını düşünüyorum ve kararlarımı daha net veriyorum.
Bu aydinlanmaya ne sebep oldu
Act terapisi= kabul kararlılık 🫶💪
Çok önemli terapi yöntemlerinden biri
Günümüzde çoğu kadın emin ol bunu uyguluyor
Bu böyle herkesin uygulayacağı bir şey değil.
Uygulayanlar kendi mutlulugnu düşünen insanlar zaten
Kesinlikle öncelik her zaman kendimiziz. Ben zaten arada tiktok'ta yayınlar açarak bunlarla ilgili sohbetler ediyorum
Ne üzerine peki. Yeni nesil erkekler kadınları asaglayp küçümseyerek bu tarz şeyler yapmaya başladı erkekler bayılır bu tür seyelre rağbet görür seninkide öyle mi yksa
Hayır benim öyle bir yayın değil tamamen hedefler değerler, ebeveyn EGO durumu, öfkeli çocuk uysal çocuk tamamen psikoloji üzerine sohbetler ve bazen biri gelir derdini anlatır onu sesli sohbeti alırım tartışırız. Bu konular bazen sıkıcı olabiliyor o yüzden yayınıma pek erkekler gelmez çoğu kadındır öyle fazla da kişi yok 3-4 kişi bazen 5 kadın oluyorlar
Tiktok kullanmıyorum haliyle goremem yayinlarini
Sorun değil sağlık olsun
Haklisin
Teşekkürler
ne kadar uzun süre
17 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum biraz kafa karıştırıcı olmuş gerçekten, seni çok iyi anlıyorum! 🤔 Bence o da seni bir nevi test etmiş olabilir ya da egosu tatmin olmuştur seni kaybedince "ne oluyor" diye. Belki de ilgini çekmeye çalışıyordur, kim bilir? 🤷♀️ İlişkilerde bazen böyle garip hareketler olabiliyor, insanı yoruyor ya! 😅 Sen bu mesaja ne cevap verdin peki, çok merak ettim! ✨