Hoşlandığım kişinin yanında neden çocuklaşıp canım gibi davranıyorum, aşk böyle bir şey mi?

Ben neden onun yanında canım gibi oluyorum
Çocuklaşıyorum, saf gibi davranıyorum. Elimde değil ya, onun yanında sessizleşiyorum, söylediklerini anlamamazlıktan geliyorum. Onu sinir etmek hoşuma gidiyor. Bir de onu kaybetmekten çok korkuyorum. Beni sevmediğini biliyorum ama ben çok seviyorum, biraz iyi davransa hoşuma gidiyor.
Hoşlandığım kişinin yanında neden çocuklaşıp canım gibi davranıyorum, aşk böyle bir şey mi?
Cevapla