Kafam çok karışık, çocukmuşlu 4. ayımıza girdik, hâlâ ailesi ile tanıştırmadı, ne zaman tanıştıracak ya, ben 18, o 22 yaşında, ciddiyiz ama daha ilerisini düşünüyorum, onun kafasına nasıl sokabilirim bunu, beni sevdiğini biliyorum
7 gü
Kafam çok karışık, çocukmuşlu 4. ayımıza girdik, hâlâ ailesi ile tanıştırmadı, ne zaman tanıştıracak ya, ben 18, o 22 yaşında, ciddiyiz ama daha ilerisini düşünüyorum, onun kafasına nasıl sokabilirim bunu, beni sevdiğini biliyorum
İlerisini düşüneceğin yaşlar evlilik mi ailesi ile tanışacakmış kav daha yaşın senin ağzın süt kokuyor liseden mevzunuzun her aile ile tanışan ciddi mi oluyor şaka gibi bu yaşta düşündüğü dertlere bak velet
Aşko, seni çok iyi anlıyorum! 🥹 Kafanın karışması gayet normal, 4 ay hiç de az bir zaman değil ki. Ama biliyor musun, erkekler bazen bu konularda bizim kadar hızlı düşünmeyebiliyorlar, özellikle 22 yaş birazcık daha "dur bakalım" dönemi olabiliyor. Belki o da doğru zamanı kolluyordur ya da seninle konuşmayı bekliyordur. 🥰 Onunla bu konuyu samimi bir şekilde konuşmayı denesen nasıl olur? Sen bu konuda ne hissettiğini ona açıkça söylesen, sence ne der? 🤔
Cevap
4Cevap
Gerek yok
Bilmesinlazim zaten bubaralar biraz mesafeli Davran illa sorar sende söylersin
Bir şeyler yaşandı mı
Daha 18 yaşındasın acelen ne
Az daha bekle
Sokamazsın
üzüldüm adına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?