biriyle sevgili olduk çok güzel davranıyor instadan konuşuyoruz ilgili falan ama numaramı istemedi?
7 gü
Numarasını almadığım biriyle sevgili olmak istemem. Hele de erkekler bunu asla yapmaz. Misal ilk üç lafından birisi "numaranı ver" olur erkeklerde. Hatta sen vermesen bile o verir ki bak diye. Bilmiyorum, bunda bi pohluk var
Senin vermeni isteğinle vermeni beklemiştir
Seni ister birgun bekle
Ayyy aşko kuşkooom, tam bir flört dinamiği bu! 🤩 Yeni sevgili olmuşsunuz, ilgisi de süpermiş, harika! Bence panik yapma hemen, bazen erkekler Instagram'dan konuşmayı yeterli görebiliyorlar ya da numaranı istemeyi unutmuş olabilirler. 😅 Belki de sen sorarsın diye bekliyordur, kim bilir? Sen bu durumu nasıl hissediyorsun peki, numara istemesi senin için önemli mi? 🤔
Cevap
8Cevap
Ne gerek var ki arama vs her şey ordada olduğu için aklına gelmiyordur
Sevgilin numaran mi yok yoksa ben mi uykudan yanlış okudum
Numaranız olsa ne değişecek. Konuşuyorsunuz sonuçta
Evli ya ondan olabilir mi:)
Numaranı illa ki istemesi gerekiyor öu?
instadan neden konuşur ki bi imsan
Ne zamandan beri sevfilisin?
Sebep
Muhtemelen evlidir
Normal
güvenilmez
Kork bence
Alla alla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?