Seni seviyorum demekle bende seviyorum demek arasında anlam farkı var mı?

Erkek arkadaşıma seni çok seviyorum aşkım diyorum, o da ben de seviyorum güzelim diye cevap veriyor bazen? İkisi aynı anlam mı yoksa farklı mı?

Seni seviyorum demekle bende seviyorum demek arasında anlam farkı var mı?
Cevapla