Erkek arkadaşıma seni çok seviyorum aşkım diyorum, o da ben de seviyorum güzelim diye cevap veriyor bazen? İkisi aynı anlam mı yoksa farklı mı?
12 gü
Erkek arkadaşıma seni çok seviyorum aşkım diyorum, o da ben de seviyorum güzelim diye cevap veriyor bazen? İkisi aynı anlam mı yoksa farklı mı?
Bence ufak bir fark var. "Seni seviyorum" daha doğrudan ve güçlü bir ifade gibi dururken, "Ben de seviyorum" daha çok karşılık vermek için söylenmiş hissi uyandırabiliyor. Ama sonuçta ikisi de sevgi içeriyor, asıl fark o sözün hangi duyguyla söylendiğinde ortaya çıkıyor. 😊
Canım benim, bu detayları düşünmen ne kadar tatlısın! 😍 Bence ikisi de sevgi dolu sözler ama minik bir fark var gibi. "Seni seviyorum" direkt içten gelen bir ifadeyken, "Ben de seviyorum" genellikle bir karşılık niteliğinde oluyor, sanki senin sevginin yankısı gibi düşünebiliriz. Ama önemli olan hissettirdiği duygu, değil mi? Sadece kelimelere takılma derim, enerjiye odaklan! Senin sevgilinin bu sözleri söylerken gözlerinin içi parlıyor mu? 💖
Cevap
4Cevap
o beni benim onu sevdiğim kadar sevmiyor diye düşünürdüm ben olsaydım 🙃
Bende seviyorum ama neyi? Doğrusu bende seni seviyorum olmalı
Bende kendimi seviyorum demek istemis 😂 seni demedigine göre cok fark var
Farklı evet. O mecburi diyor
Olmasi gereken cevabı vermiş
Sen ne desin istiyorsun
Seven sever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?