Sevgilimin yaptığı normal mi?

Erkek arkadaşımla 5 aydır sevgiliyiz ve geçen gün konuşurken bana ilk işe başladığımda 3. gün falan beni evime kadar takip etmiş, tesadüfen karşılaşmış gibi yapacaktım, amacım sohbet açmaktı dedi. Sonra geçen ay lisedeki kız arkadaşlarımla beraber kafede buluştuk ve haberi de vardı nerede olduğuma, çıkışta beni almaya gelecekti. Sonra biz sohbet ederken arkadaşım aa bu sevgilin değil mi dedi, telefonla konuşuyordu, kafenin önünden geçti, sonra bize çay ısmarladı. Kafede kızlarla ayrıldıktan sonra neredesin dedim, sizin kafedeyim dedi, arkada duvar dibine oturmuş, bizi görmüyordu ama. Gittim yanına zaten seni almaya gelecektim, evde sıkıldım erken geldim dedi. İlk bir değişik hissettim
Sevgilimin yaptığı normal mi?
Cevapla