İliski konusunda cok sıkıntılıyım, nasil gecer?

31 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Çünkü ne zaman biriyle çok iyi anlatsak bana yakınlaşmak istese ısrarla arkadaş kalmaya çalışıyorum birden beynimin bütün alarmları çalıyor ve uzaklaşıyorum. Benim için birine evet demek, benliğimi özgürlüğümü her şeyimi kaybetmek demek. He ben aykırı bir tarzda mıyım, asla değilim hatta hoşuma gider birini sevmek ama bilinçaltında sonunda mutsuz olacağımı düşünüp baştan mutluluğu reddediyorum. Çok canını yaktığım insanlar da oldu, bir türlü evet dedirtemeyen bilmiyorum yalnız ölcem galiba. Psikoloğa da gittim düzelemiyorum bir gün çok iyi olduğumdan ertesi gün soğuyabiliyorum uzaklaşınca da kıymete biniyor.

İliski konusunda cok sıkıntılıyım, nasil gecer?
Cevapla