31 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Çünkü ne zaman biriyle çok iyi anlatsak bana yakınlaşmak istese ısrarla arkadaş kalmaya çalışıyorum birden beynimin bütün alarmları çalıyor ve uzaklaşıyorum. Benim için birine evet demek, benliğimi özgürlüğümü her şeyimi kaybetmek demek. He ben aykırı bir tarzda mıyım, asla değilim hatta hoşuma gider birini sevmek ama bilinçaltında sonunda mutsuz olacağımı düşünüp baştan mutluluğu reddediyorum. Çok canını yaktığım insanlar da oldu, bir türlü evet dedirtemeyen bilmiyorum yalnız ölcem galiba. Psikoloğa da gittim düzelemiyorum bir gün çok iyi olduğumdan ertesi gün soğuyabiliyorum uzaklaşınca da kıymete biniyor.
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer