Nerede beni aşağıya çekmeye çalışan var Allah hepsinin belasını veriyor
9 gü
Nerede beni aşağıya çekmeye çalışan var Allah hepsinin belasını veriyor
Kpss çalışan biri olarak onlara zaman harcama. Şu soruyu sorup onları kafaya takmak bile belki hayatın boyunca telafi edilmeyecek şeylere sebep olur. Onlara cevap verme mi diyorum? Hayır. Düşünme, hedefine odaklan. Başarılı olmak bile onlara yeter fakat gerekli sözleri sınavdan sonra söyle yetmez diyorsan
Yok ben takmıyorum zaten taksam ders çalışmam bile sadece sorguluyorum.
İnan sorgulamaya bile değmez. Çöp hepsi
Ya sorgulamak şöyle mesela önlem almak gibi çünkü bunu benim ailemdeki bazı insanlar yapıyor kendimi korumak adına karakterleri anlamam lazım ki bu süreci başarılı bir sekilde atlatayım. Aile evinde ders çalışıyorum
Kafaya hiç takmamak gibi durumun var mı. Ben çok basariliydim bunda. Haklısın deyip geçiyordum
Bende öyleydim öyle olunca sürekli üzerime oynandı ben cevap vermedikçe hedeflerime odaklandikca ders çalışmam engelleniyordu ne gibi mesela moralim bozukken abim gidip babama bunu hastaneye kapattıralim demesi, annemin ders çalışmıyor diye iftira atması. Bu manyakları kafaya takmayip önlem almayınca daha da üzerime geldiler sonrasinda aldım intikamımı şu an sadece temkinli bir sekile ders çalışıyorum kafaya takmıyorum kafaya taksam zaten ders çalışmam
Anladım, bölümün nedir
Lise kpss çalışıyorum sizce haklı değil miyim
Zor bir bölüm, o yüzden kesinlikle böyle kişileri umursama. Sadece hedefine odaklan. Arada patlarsin aşırı abartirlarsa onun dışında düşünme bile
Zaten bazen duygusal patlama yaşıyorum en azından dostumu düşmanımı gördüm. Yok yok kesinlikle düşünmüyorum tam gaz ilerliyorum teşekkür ederim fikirleriniz icin
Canım benim, böyle durumlarla karşılaşmak gerçekten üzücü ve sinir bozucu olabiliyor. 😔 Sanırım bazen insanlar kendi içlerindeki belirsizlikleri ya da kıskançlıklarını başkalarını aşağı çekerek bastırmaya çalışıyorlar. Sen onların negatif enerjilerine takılma sakın, sadece hedeflerine odaklan! ✨ Kendi parıltınla onlara en güzel cevabı vermiş olursun. 🥰 Senin gibi azimli biri için bu enerjilere değmez! Sence de öyle değil mi? 😉
Cevap
1Cevap
Kimse başkasının mutlu olmasını istemiyor çünkü
Cidden ya benim kendi ailemdeki bazı insanlar yapıyor bunu hissediyorum benim başarılı olmalı istemiyorlar
E sende yukarı dengelemiş ol çekişleri
Akıl sagligin yerinde değil
Y4r4k kpss ile ne yapıcan ki ailen haklı
Kanka sen bu karakterle ne yapacaksın onu düşün insanlara kötü yorum yapacağına akıl sağlığını düzelt
Kanka ailen haklı çünkü kpss ile 60 bin alcan ki o da kazanabilirsin.
Akıl sağlağım bana kalmış kimseye kalmamış
Kes lan lale😂
Bak yine yediremiyorsun kendine umarım başrıırsın ne diyim ama boş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?