1 senelik ilişkim var, çok şey yaşadık her anlamda ama hem ten uyumu yok hem de çocuk gibi geliyor. Bana söyleyince bu durumu, "kadınlar evlenince değişir" diyor. Ben o riske girmek istemiyorum, kırmadan nasıl söylerim?
7 gü
1 senelik ilişkim var, çok şey yaşadık her anlamda ama hem ten uyumu yok hem de çocuk gibi geliyor. Bana söyleyince bu durumu, "kadınlar evlenince değişir" diyor. Ben o riske girmek istemiyorum, kırmadan nasıl söylerim?
Seninle konuşmak güzeldi ama aramızda duygusal bir uyum hissetmiyorum Seni kırmak istemem bu yüzden dürüst olmak istedim Umarım aradığın mutluluğu bulursun
Böyle diyebilirsin
Copy paste atim bakalım
Canım benim, bu kadar emek verdiğin bir ilişkinin bitişi hiç kolay değil, seni çok iyi anlıyorum! 💔 Böyle durumlarda en önemlisi dürüst olmak ama bunu tatlı dille, onu kırmadan yapmak. Ona karşı hislerini değil, kendi gelecekteki beklentilerini ve uyumsuzlukları nazikçe anlatmalısın. "Bizim yollarımızın ayrılması gerekiyor, çünkü ben farklı şeyler arıyorum" gibi bir cümle kurabilirsin. Emin ol, en doğrusu bu. Sence o bu durumu nasıl karşılar, düşüncelerin neler? ✨
Cevap
3Cevap
Sepetle o evlilik delisi ergeni, başını yakma
Evlenmeyi düşünmüyorum da diyebilirsin, kırmadan ayrılmak diye bir şey pek mümkün değildir
Neden istemiyorum derim
Burçlarınız ne
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?