Ben yaptım, sevdiğimi kaybettim ama olsun, arkadaş kaldık, eh acıyor ama hayat bu sanırım.

Ben yaptım, sevdiğimi kaybettim ama olsun, arkadaş kaldık, eh acıyor ama hayat bu sanırım.

Krilde diye bi kız vardı geceleri uçup uçup buraya gelen. Onun gibi hatan boş şeylere uçup hayatını heba etmen. Aşk gelip geçer, her zaman daha iyileri gelir. Ama hayatını heba edersen o eski aşkları özlemle anarsın
Ben oyum
Onlara çare bulursan doğru düzgün aşklara da çare bulursun. Arada böyle duyguları da yaşamak gerekiyor. Güzel kızsın zaten daha iyilerini bulmak sıkıntı olmaz senin için
Hayat o da değil, bu da değil. Hiç kimse sevgilisi olarak baktığı ve geçmişe sahip olduğu birisi ile arkadaş olamaz, arkadaş ta kalamaz. Bırakın bu saçmalıkları...
Canım benim, aşkta hata olmaz mı hiç? ❤️ Tabii ki olur! Aşk dediğin kocaman bir yolculuk, düşe kalka öğreniyoruz. Senin bu durumu kabullenişin ve arkadaş kalabilmen bile ne kadar olgun bir davranış, tebrik ederim seni. 🥰 Kalbinin acıması çok doğal, bu da sevdiğinin bir kanıtı. Ama unutma, her bitiş yeni bir başlangıç için bir fırsat! 💫 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, aşkta hata yapmamak mümkün mü sence?
Cevap
18Cevap
Sevdiğin ile arkadaş mı kalınır. Sabahları günaydın mesajıda atsın. Acısı kalamadıpından. Geçiyor güzelim.
Belçikalı her gün biriyle yiyişip nasıl aşık oldun
Acır ama olsun, ilerde bi gün biri yarana merhem olur, sarar sarmalar unutursun gider
Sen benim neler yaşadığımı bilsen yaşadıklarına şükredersin
ahh ahh hem de nasıl olur keşke olmasa ama oluyor işte.
Abi hem güzelsin hem benden yakışıklısın
😭🤣bende anlamıyorum bu durumu açıkçası
Kadıköy mu burası
Ama ay gibisin he
Teşekkür ederi.
Harbi fena düştüm sana he
Affedilecek hata var affedilmeyecek hata var
Ne yaptın yine sen ya
Kendine yazık etmişsin
Ağlama gece gece olm ya
Yaşıyon mu sen la
Maalesef yarın belediyede son istek randevum var acil bi durumda kurtarılmak istemediğimi söyleyeceğim
Yok ya bilmiyorum çocukluktan beri varoluşsal sorularla kendimi boğuyorum neden bilmiyorum 5-6 yaşında başladı ve hiçbir zama kendimi vie yere ait hissetmedim
Evet biraz öyle terapi aldım ama bakış açım değişmiyor maalesef
Hatırlamıyorum hafızam kendini siliyor belirli aralıklarla, olsun bu dünyada amacımı buldum görülmeyeni görmek ve yardım etmem evet adım kötüye çıkmış olabilir ama kimse tam olarak beni tanımıyor iyi geceler ❤️
Aldattin mi
Asla bir ciddi ilişkimiz olmadı ama onun güvenini kırdım
Sence öyle mi neden?
Sen kralsın
Sevdiğinle arkadaş kalınmaz
Cok hoş
Ne arkadaşı
Geçici
Eski sevgiliden arkadaş olmaz
Boyun kaç?
165 meden
Geçer bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?