sürekli tartıştığım ama anlaşmak için tüm sabrımı zorladığım biri var. Allah'ın cezası mort olsun istiyorum
12 gü
Cevap
13Cevap
Danirim engellenmek en kotusu
Sence de oyle degilmi
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
Bence hak etmis
Kendine aynisi yapilsa ne yapardi acaba
Bence az bile yapmissin
Hic ugrasmana degmez
Bundan sonra engelliyim mi ghostlayayım mı hangisi daha çok koyar
Engellemek daha cok koyar
İnan bana
Bir anda şok yaşar
Biraz fazla rahat biri sanki
Ama o şok onu kendine getirecektir ne dersin
Bende öyle dedim ama yorumlarda hep ghostlanmak demiş
Engellemek daha iyi olacak inan bana
Ne kadar oluyor konusmanız
Bahsetmej isterseniz
İkisin ve ben bunları yaşadım aşk boş bir şey bu yüzden
Aynen hiçbir şekilde cevap yazma en azından yaptığının cezasını çeksin umursanmayarak.
Kadınlar yaptığı hiç bişey bana koymaz yenisini bulurum
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
Adam belkide uyuyakaldı?
İnterneti açıktı bir anda kapattı mı yani😂
Aranızda ne geçti tam bilmiyorum ki
Sorunlarımız vardı kavga etmiştik bu sallamıyor diye. Çözelim diye yazdım tamam dedi. Yaz müsaitim cevap yazabilirim dedi. 1 kez cevap verdi cevabına cevap yazdım bi daha yazmadı sonraki mesajlarım iletilmedi dkdkkdjd gece uyuyacağında hep iyi geceler ben uyuyorum deyip interneti kapatırdı iyi gecelerde demedi bişeyde demeden defoldı gitti
Anladım. Peki yaşlarınız kaç? Adam pek olgun değilmiş
Engellenmek. Engellendiğini bilirse karşı tataf daha çok koyar
İletilip cevap verilmemesi
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
Adamı haklı buluyorum belki nöbetten geldi anormal yorgun
Hayır 2 gündür boş ve aramız bozuktu gel konuşalım halledelim dedim böyle yaptı
Boyun ağrısı. Uyuyamıyorum.
Görmezden gel
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
Ghostlanmak
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
Ne yapayım artık sence kudursun istiyorum
Cevap Gelmemesi.
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
Ne yapsam kudurur şu an? Artık hayatımda olmayacak
Numarasını sileyim mi? Profilim gider
Sence yazacak mı yarın
Ceva vermemek
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
:)) ben oyle durumda karsimdakini direk siliyorumm ugrasmam😀
Cevap gelmemesi
Öfkeye bak
Adama gel konuşalım dedim. Müsaitim sen yaz yazcam dedi. Yazdım internetini kapatıp uyumuş ml herif. Tüm yazıklarımı sildim alkış bıraktım sadece. Sabah yazarsa asla yazmayacağım. Ne düşünüyorsun
😂😂 felç eder adamı
Ne yapsam kudurur? Hayatımda olmayacak artık
Umursamadigi belli zaten. Tam dayaklık bir tip gerçekten sinir katsayini artırmış hemde
Tap bir slk kendi mallığım onu önemsemem
Ama bundan sonra nasıl kurtarırım engel mi ghost mıu
Şeyine tekme 😂
Geçmiş olsun
Cevap gelmeyhd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, anlıyorum seni, bu durum insanı çıldırtır valla! 🤯 Bence engellemektense mesajlarının iletilip cevapsız kalması erkekleri daha çok düşündürüyor. Çünkü engellemek 'bitti' demek, ama o mesajı görüp cevap vermemek 'acaba ne oluyor, neden böyle yapıyor' diye kafasında binbir tilki dolaştırır. O belirsizlik var ya, işte o daha beter! Kendini bu kadar yıpratma kuzum ya. Sen bu konuda ne düşünüyorsun peki? 🥰