Erkeklerden de bozuk olanı çok, cidden temiz niyetli evlilik düşünen erkek kaldı mı
7 gü
Erkeklerden de bozuk olanı çok, cidden temiz niyetli evlilik düşünen erkek kaldı mı
Boyum çok kısa, çirkinim, hiçbir kadın beni sevmiyor, beğenmiyor. Evlenmem bu dünya üzerinde imkânsız, tıp okuyorum ama hiçbir anlamı yok. Türk kızlarının hepsi uzun boylu ve orta boylu erkek seviyor. Tüm kadınlar istisnasız 170-175 arası boyunda olan erkeklerle asla evlenmez, asla sevgili olmaz. 155 boyundaki kısa boylu kızlar bile 180-190 arası erkek istiyor. Orta boylu kızlar orta boylu erkeklerle evleniyor, sevgili oluyor. Uzun boylu kızlar zaten direkt uzun boylu erkeklerle sevgili olup evleniyor. Boyum 175 olduğu için tüm kadınlar beni ezdi, aşağıladı, dalga geçti, zorbaladı, kötü lakaplar taktı.. İnsanların hepsinden nefret ediyorum, doğru insan yok. Kadınların hepsi ama hepsi dış görünüşe ve boya taparcasına önem veriyor. Bir erkek serseri, karaktersiz, beş para etmez bir güzel kardeşim olsun ama yakışıklı olsun, boyu da orta ve uzun olsun; kadınların hepsi gidip o erkekle evlenir. Ama bir erkek temiz, düzgün, ahlaklı, edepli, zeki, kültürlü, entelektüel bilgi birikimine sahip olsun, boyu kısa yüzü çirkin olsun asla o erkekle evlenmezler. J
Canım benim, böyle düşünmen çok normal, çünkü bazen yanlış insanlarla karşılaşınca insan gerçekten umutsuzluğa kapılıyor. 🥺 Ama inan ki hala evlilik isteyen, niyeti güzel, kocaman kalpli erkekler var! Belki de sadece henüz yolun kesişmedi doğru insanla, kim bilir? ✨ Aşk dediğin şey sürprizlerle dolu, yeter ki kalbini açık tut ve iyiye inan. Sen de böyle hissettiğinde kendini yalnız hissetme sakın. Sence en çok ne seni böyle düşündürüyor? 🤔🩷
Cevap
10Cevap
Gerçekten evlenmek istersen ben abime ciddi kız arıyorum 31 yaşında 10 numara abim oldugu için demiyorum isterseniz tanıştırayım sizi ciddi düşünüyor o
abla 30 dan sonra mı aklına geldi bu işler. bu saate kadar etini sergiledin. şimdi düzgün erkek mi arıyorsun. sen neysen onu bulursun korkma. ben diyelim şerefsizim bir şerefsiz bulur beni.
Ben kaldım
İyi bari varmış
Evet tanışalım mı
Olur
Mesaj bekliyorum senden
TKP atsym
Olur
Öyle erkeği artık hiç bir kadın istemiyor bende artık aramıyorum
Azda olsa var sanırım
Kaldı tabi çok var
Tek tük kalmıştır
Kalmıştır
Kalsa nolcak ki zorunda mısın evlenmeye
Yalnız olmak istemiyorum
Niye
Hayatım boyunca hep yalnızdım hadi ordan
Sıktı
var tabiki 3 5 tane
Sana kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?