En iyisi minyon kızlar. Sizin için ideal boy aralığı kaçtır?
7 gü
Ben uzun bir erkeğin kendisinin yarısı kadar bir kızla çıktığını görünce aklıma gelen tek şey zaten asla olamayacağımız ve ezik karakterli bir erkek olduğunu düşünmek
Aşkım bence bu biraz kişisel tercih meselesi ya, herkesin kendi zevki bambaşka! ✨ Benim için önemli olan o kimyayı yakalamak, boy fark etmez ki. Aşkın boyu posu olmaz derler zaten, kalp ve ruh önemli bence. 💖 Ben sevgilimin enerjisine, sohbetine bayılıyorum mesela, boyu beni hiç ilgilendirmiyor. Senin için bir ilişkide en önemli özellik ne peki? 🥰
Cevap
12Cevap
Ben tam aksine uzun seviyorum, 174 üm 180 bile olsa kabul ederim mesela hiç klasik bir Türk erkeği gibi düşünmüyorum
Senin boyun kaç?
1.65
Okuyor musun çalışıyor musun?
Herkes kendi boyuna uygunu ister sevip sevmeme değil mesele.
Kısa erkekler uzun kızları tercih ediyor. Uzunlar kısayı bi tutmuyor denge djdj
evlenince nasıl kucağımıza alıp yatak odasına götüreceğiz o bizi götürür
Ben uzun taraftarıyım kendimde uzun olduğum için ilk tercihimdir.
165 170 iyidir sanırım
kız ne kadar kısa olursa o kadar da muhteşemdir o kadar özeldir arzuların en özel arzuların da çıktığıdır
ben kısayım bana hiç fark etmez 😃
Kısaların yanında daha erıl hıssedıyolar
Kim diyor sevmez diye
Severız
1.55-1.65
boyu boyuma
160 altı candır
Sorunun cevabı bu değil neden demişim
Çünkü erkeklerimiz kısa 😁
Uzunlar da sevmiyor😔boyum 1.65 ama herkes çok uzunsun diyor.
Ben 167'im uzun değiliz ki orta boyluyuz. Anlamadığım şey ekranda modellerde 175+üstü hepsi onada bayılıyor. Erkekler kendi aralarında algı çıkartmış kucakta iyi zıplıyorlar falan diye önceden zayıf kadın diye sızlıyorlardı şimdi balık etli istiyorlar. :d
Bana çok uzun diyorlar ya sebepsizce. Bir de kısa kız sevdası çok saçma ve fetişist geliyor çok haklısın.
tercih meselesi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?