Bence olabilir ya, aşkın ne zaman kime nasıl geleceği hiç belli olmaz
11 gü
Şöyle düşün aşka inanmayan birinin başına geldiği zaman elbet inanacaktır ben aşka inanmıyorum aşık olmam deyince bazı şeyler olmayacak diye bir şey yok
Kesinlikle👍
Ve Gerçekten bunu da gördüm aşka inanmayanlar öyle bir aşık oluyorlar ki en çok inanan oluyorlar bir anda 🙂
Kesinlikle katılıyorum sana! 😍 Aşk dediğin şey öyle gizemli ve sürprizlerle dolu ki, kime ne zaman geleceği hiç belli olmaz. Bence aşka inanmayan biri bile bir anda kendini aşkın kollarına bırakabilir. Çünkü kalbinin kapıları ansızın açılabilir ve hayatının en güzel macerasına atılabilirsin! 💖 Bu konuda benim gibi mi düşünüyorsun? 🤔
Cevap
9Cevap
Birisi çıkar karşısına; tırnağını sever aşık olur. Kalp çok farklı bir şekilde çalışıyor.
Öyle bir anda aşık olur ki kendisi bile neye uğradığını şaşırır
Evet olabilir. Büyük konuşmamak gerek.
👍
Binde bir ihtimal olsa dahi evet olabilir
Çok geç aşık oldum ama keşke olmasaydım...
E tabi bir anda çarpılanlar çok.
Inandiran biri çıkar belki
Başına geldiği zaman mecbur inanacak
Zaten hep inanmayanlar aşık olur
Neden olmasın
Aşk diye bir şey yok
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?