Karşı cinsle ilişkilerde bir anda yok olan insanlar yüzünden tükenmiş hissetmek normal mi?

Karşı cinsle ilişki anlamında diyorum. Tanışıyorsun, birkaç ay konuşuyorsun falan. Hatta göz boyamak için sen başkasın bilmem nesin gibi laflar eden de oldu. Ama bir plan yapmak istediğimde, bir şeyimi anlatmak istediğimde yine karşımda kimseyi bulamıyorum.. Ya da mesela elini tutuyor sarılıyor falan ama birkaç hafta yok. Ne plan yapabilirsin ne bir şey anlatabilirsin. Birkaç hafta kaybolunca bağlantı gerçekleşmiyor ki. O zaman niye o kadar konuştuk, vakit ayırdık birbirimize?

Karşı cinsle ilişkilerde bir anda yok olan insanlar yüzünden tükenmiş hissetmek normal mi?
Cevapla