Sırf seviyorum diye yaptığınız en saçma şey neydi?

Sırf seviyorum diye yaptığım en saçma şey...

Bir akşam "Canım biraz sıkkın" mesajı geldi. Ne olduğunu bile sormadan arabaya atlayıp yola çıktım. Yaklaşık 300 kilometre yol gittim. Yol boyunca kafamda film sahneleri dönüyor; beni görünce sarılacak, mutlu olacak falan...

Neyse vardım. Arabadan indim, yanına gittim.

"İyi misin?" dedim.

Bana dönüp gayet sakin bir şekilde:

İyiyim ya, arkadaşlarla oturuyorduk. Sen gerçekten geldin mi? Anlık bir sıkıntıydı, geçti dedi 😄

Meğer ben yoldayken morali düzelmiş. 😅

Ben de gece yarısı aynı yolu geri dönerken düşündüm, insan sevince bazen mantığını navigasyonda unutup yola çıkabiliyormuş.

Şimdi dönüp bakınca çok saçma geliyor ama o gün biri "Bir daha yapar mısın?" diye sorsa muhtemelen yine yapardım. 😂

Sırf seviyorum diye yaptığınız en saçma şey neydi?
Cevapla