Sırf seviyorum diye yaptığım en saçma şey...
Bir akşam "Canım biraz sıkkın" mesajı geldi. Ne olduğunu bile sormadan arabaya atlayıp yola çıktım. Yaklaşık 300 kilometre yol gittim. Yol boyunca kafamda film sahneleri dönüyor; beni görünce sarılacak, mutlu olacak falan...
Neyse vardım. Arabadan indim, yanına gittim.
"İyi misin?" dedim.
Bana dönüp gayet sakin bir şekilde:
İyiyim ya, arkadaşlarla oturuyorduk. Sen gerçekten geldin mi? Anlık bir sıkıntıydı, geçti dedi 😄
Meğer ben yoldayken morali düzelmiş. 😅
Ben de gece yarısı aynı yolu geri dönerken düşündüm, insan sevince bazen mantığını navigasyonda unutup yola çıkabiliyormuş.
Şimdi dönüp bakınca çok saçma geliyor ama o gün biri "Bir daha yapar mısın?" diye sorsa muhtemelen yine yapardım. 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer