Sevdiğiniz, âşık olduğunuz kadın sizi tartışmada sınasa, uzatsa ve zorlasa ne düşünürsünüz, ne hissedersiniz?
11 gü
Sevdiğiniz, âşık olduğunuz kadın sizi tartışmada sınasa, uzatsa ve zorlasa ne düşünürsünüz, ne hissedersiniz?
Bu onun için eksi yazar. 30'lu yaşları geçmişiz, boş işlerle, çocukça şeylerle uğraşmasına gerek yok. Tamam yani kırmadan bir tartışma olabilir ama bu derece saçma şeylerin olmaması gerekir.
Seviyorsunuz asiksiniz ilk tartismada boylemi dusunursunuz
Evet böyle düşünürüm. Gerek yok böyle şeylere çünkü. Yeterince olgun olmadığını düşünürüm.
Evlenmeden önce gormek istedim sinirini sabrini bana karsi. Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Yapma ve zorlama. O olması gerektiği gibi davranmış zaten. Daha zorlama, kötü düşünmesin.
Ne düşünür ki saygısızlık etmiyorum, sadece söylediği her şeyi ters anlıyormuşum gibi kulp takıp tavır alıyorum. Her zaman yapmadım, sadece dün 2'ye kadar zorladım. O da uzun uzun yazıp alttan aldı ve en son sinirlenip duşa girip uyudu.
Çok olumsuz şeyler düşünebilir. Alttan almış zaten, ısrarın anlamı ne ki yani? Sevmek başka kasıtlı şekilde insanı bunaltmak çok başka. Bir de bunu ona söyleyeceksin yani sinirini görmek için yaptım diye, orada tepki vermese bari.
Yok onu soylemiyicem test ettigimi dusunmesin
Misal simdi uzattim ve boyle yazdim kendime sinir oldum yalan yok
Günaydın. Dün bunu demeni beklerdim hayatım, "Bunu çözelim sonra uyuyalım," diye ama sen sinirlendim duş aldın uyudun. Evlendiğimizde aramızda tartışma olduğunda bende böyle kaçarak uyumak mı olacak tepkin? Ki ben ne olursa olsun bir şey çözülmeden sırtını dönüp yatmanı, uyumanı da istemem.
Gereksiz ve boş yere sınırları zorluyorsun, zararlı sen çıkarsın.
Karşındaki insan seni seviyor , sana değer veriyor ve sana aşık diye "saçmalıklara" katlanmak zorunda değil.
Ek olarak, sen de seviyorsan, değer veriyorsan ve aşıksan, bu tarz şeyleri denemek adına dahi yapmamalısın. Yapılmaması gereken şeyler bunlar.
Ama ilerde ne olacagini nerden bilicemki bana karsi tepkisini merak ediyorum dahada yapmam
Sana karşı bu tarz şeyleri bile alttan alan kişi, zaten daha büyük tepki vermez.
Canım benim, bu durum gerçekten de ilişkinin dinamiklerini zorlayabilir sanki, değil mi? 🤔 Aşık olduğumuz kişinin bizi tartışmada sınaması, uzatması veya zorlaması bence insanı çok yıpratır ve güvensizlik yaratabilir. İlişkilerde en önemlisi dürüstlük ve açık iletişim bence. Karşılıklı anlayışla sorunları çözmek yerine test ediliyor olmak, insanı kırabilir ve ilişkiye zarar verebilir. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, hiç böyle bir durum yaşadın mı? 💖✨
Cevap
18Cevap
ne söylediğine bağlı.
30 yaş üstü erkeklerin g0tü sıkıya gelemiyor, kimseye ve hiçbir şeye tahammülleri kalmamış adamlara trip atıp naz bile yapamıyoruz 😂
Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Görüp ne yapacaksın belki de sakin bir insandır sinir iyi bir şey değil
Her tepkisini gormek istiyorum evlenmeden once. Ve bana karsi sabrini
Çok sınarsan şak diye bi anda kendi kendine bu beni sürekli zorluyor sürekli sabrımı sınıyor diye senden soğuyup ayrılır anlamazsın bile ne olduğunu zorlama bence
Surekli degilki sadece dün yaptım bugunde biraz dev. ettirip ozurdiliyicem
Böyle boş işlerle uğraşma diyorum ben de adam seviyosa seni soğutma kendinden
Sevinirim karşımdaki insanın sağlıkli bir arkadas edinme istegi oldugunu anlarim.
Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Ama henuz goremedim sinirini
Bir tık daha zorlarsam ne olur
Cok asik ama
Ama simdiden oyle yaparsa zaten sevgisi yokmus derim
Şarkıyı açıp yorumları okuyalım bakalım sjsjjsjs
Sabırlı davranırım tartışmada bı taraf sinirliyse diğer taraf alttan almalı
Trip varsa yokum, huzursuzluk hayatımın bir parçası değil..
daha 1 yılım var ama o yaşta trip mi çekicem? çeksem de 22 yaşından ufak diye toleranstır o
30 yaşına basıp bu düşünce sahibiyse
Geldiği yere geri gitsin derim
Seviyorsunuz asiksiniz ilk tartismada boylemi dusunursunuz
Ya sokayım sevgisine aşkina
Kendime olan saygimi yetirdikten sonra ha aşkın kölesi olmuşum ha firavun kölesi
Aynı şey.
Kendine kıymet veren bir insan böyle işlere kalkişmaz
Saygisizca davranacak sozler soylemedim ki. Bana cok asik ve 5 aylik iliskimizde ciddi tartismamiz cok olmadı olduysada ikimizde uzatmadik kisa kestik sadece evlenmeden once onun sinirli halini gormedim dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Fazla naz aşık usandirir.
İyi niyetini deneme tahtası olarak kullanırsan bir dahaki sefere sadece sesizce uzaklaşmış birjni görürsun ardında.
Ben sürekli bazlı olarak anladım sorunu
Ondan böyle tepki verdim
Bir denedin ikici olarak deneme derim
Sonucu gördün sonuçta
Iliskimiz seviyeli guzel banada çok aşık sevgisinden asla suphem yok ama hic tartisma yoktu ve sinirlenince tepkin ne olur ben kolay kolay sinirlenmem peki sinirlenince tepkin ne olur diye sordugumda yanit vermiyordu bende cevabini dun onu zorlayarak almak istedim uzun uzun mesajlae atip alttan aldi ama sinirlendide sadece buyuk sinirini gormedim daha. Bana karsi sabırlı ve sozlerini secerek kullaniyor bu benim icin guzel bir sey dun cok mutlu oldum haberi yok
Yahu siz kadınlar
İyi en azından kendini garantiye almış oldun bu denmeyle
Umarım yanilmazsin.
Ne istediğini bilen kadın asla mutsuz olmaz.
Ne istedigimi biliyorum sadece onun bazen sinirli halini cekici buluyorum ama ilk defa dün gordum o halini oda fazla gormedim
Adamı canım yapıp sonra şikayetci olma
Canım ne
canım canım o ne canımı
Dur baştan yazayim adamı canım yapıp sonra şikayetci olma
Yildiz koyabilirsin
Misal simdi uzattim ve boyle yazdim kendime sinir oldum yalan yok
Günaydın. Dün bunu demeni beklerdim hayatım, "Bunu çözelim sonra uyuyalım," diye ama sen sinirlendim duş aldın uyudun. Evlendiğimizde aramızda tartışma olduğunda bende böyle kaçarak uyumak mı olacak tepkin? Ki ben ne olursa olsun bir şey çözülmeden sırtını dönüp yatmanı, uyumanı da istemem.
Ohooooo adamın içinden geçiyorsun farkında değilsin
Toparla bence essek saatine denk gelirsen adam kendini yanlış ifade eder
İnsan bu sonuçta robot değil
Ama icinde tuttuklarini dokuyor
İnsan yapı gereği iyi hali ve kötü hali var
Sen sevgilindeki kötü tabiatlri terbiye etmesinden dolayı hala icindeki kotulugu dokmesini istiyorsun galiba
Bu yanlış
Denedin onayladin ve bitti
İyi niyetin altını bosaltirsan sadece kötülük kalır.
Haklisiniz
Yapmasın rica ediyorum
Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Maşaallah
Cok fazla uzatırsa keser atarım muhabbeti gerginlikten beslenenle isim olmaz
Ama ilk defa bu kadar uzattim. Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Bu kadar uzatmazdim ben iyi seviyor cocuk seni
Gece 2 e kadar cok ustune gittim oda en son sinirden artik duş alip uyudu.
Kaostan beslenmeyi bırak
Her zaman boyle degiliz kaostan beslenmiyorum sadece onu hem o hali ile merak ediyorum hemde daha cekici buluyorum
Adami bos konularda yorma adami yatakta yor
Misal simdi uzattim ve boyle yazdim kendime sinir oldum yalan yok
Günaydın. Dün bunu demeni beklerdim hayatım, "Bunu çözelim sonra uyuyalım," diye ama sen sinirlendim duş aldın uyudun. Evlendiğimizde aramızda tartışma olduğunda bende böyle kaçarak uyumak mı olacak tepkin? Ki ben ne olursa olsun bir şey çözülmeden sırtını dönüp yatmanı, uyumanı da istemem.
Adami birde suçlu konumuna sokuyorsun
belasını arıyor derim :D
Seviyorsunuz asiksiniz ilk tartismada boylemi dusunursunuz
düşünür ve sabrederim üçüncüsünde de belasıyla başbaşa bırakırım :D
Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
bikaç denemeden sonra patlar o zaman da geri dönüşü olmaz
Beni birakamaz cok aşık
bırakırr
1 2 sinmadami
Çocuk muyuz mmk der ağzının payını veririm
Saygısızlık gördüğüm an bendeki yeri Karacaahmet.
30 üzeri aşık olmaz
Aşık ve gerçekten dün çok ama çok zorladım. Tahammülünü, sınırını, tepkisini görmek için. Sinir oldu ama fazlasıyla alttan aldı, alttan almaya devam da ediyor. Beni seviyor, ben de onu seviyorum ama hiç sinirli tepkisini görmedim. Onu görmek istedim ve çok zorladım. Kendime bile sinir oldum. O alttan alıp uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim, sadece tam göremedim sinirini.
Bundan olmaz derğm
Ilk tartismada bunumu dusunursunuz
Ama hep kapris yapan biri degilim sadecw evlenmeswn once gormek istedim sinirini. Dun cok ama cok zorladim tahammulunu sinirini tepkisini gormek icin sinir oldu ama fazlasi ile alttan aldi alttan almaya devamda esiyir. Beni seviyor bende onu seviyorum ama hic sinirli tepkisini gormedim onu gormek istedim ve cok zorladim kendime bile sinir oldum o alttan alip uzun uzun mesajlar yazdı ama sinir ettim sadece tam goremedim sinirini
Iliskimiz seviyeli guzel ama hic tartisma yoktu ve sinirlenince tepkin ne olur ben kolay kolay sinirlenmem peki sinirlenince tepkin ne olir diye sordugumda yanit vermiyordu bende cevabini dun onu zorlayarak almak istedim uzun uzun mesajlae atip alttan aldi ama sinirlendide sadece buyuk sinirini gormedim
Bugun deniyicem ne olur
Alttan alır
Ozurdilerim
Ruh hastası olduğunu
Seviyorsunuz asiksiniz ilk tartismada boylemi dusunursunuz
Seviyoruz diye, tövbe tövbe.
harika
Hırremi buke derim
Soğutur
Mümkün değil
Seviyorsunuz asiksiniz ilk tartismada boylemi dusunursunuz
Ben baskınım tartışmaya girmem ilişki benim istediğim şekilde ilerler
Öperim onu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?