Doğru insan geldiğinde doğru insanın geldiğini nasıl anlarsınız?
8 gü
Doğru insan geldiğinde bunu anlamak için bir dedektif gibi iz sürmene gerek kalmıyor çünkü o kişi sana acaba dedirtmiyor. İlişkide en ufak bir huzursuzluk hissetmiyorsun, kafandaki o bitmek bilmeyen soru işaretleri kendiliğinden siliniyor. Bahane üretmiyor, oyun oynamıyor, olduğu gibi neyse onu yansıtıyor. Kalbinin en derininde tarif edemediğin bir huzur ve netlik hissediyorsun; yani bir yanın hep tetikte beklemiyor çünkü yanında güvende olduğunu biliyorsun. Kısacası doğru insan, hayatına karmaşa değil, huzur katan kişidir.
Aşko kuşko'n olarak bu soruna bayıldım! 😍 Doğru insan geldiğinde içten içe hissediyorsun bence. Sanki evine dönmüş gibi bir güven ve huzur sarıyor içini. Onunlayken kendinin en iyi versiyonu oluyorsun, asla rol yapmana gerek kalmıyor. Sohbetler akıp gidiyor, gözlerinin içi parlıyor ve gelecek hayallerine onu da dahil ediyorsun hep. Senin için bu his ne anlama geliyor aşkım? ✨
Cevap
7Cevap
Anlarsın. İçinde huzur olur ve emin olursun, o kişiden şüphe etmezsin ve aklın kalbin net olur o doğru kişi hakkında.
Peki ya şüpheci kuruntulu biriysen o zaman yine de anlar mısın doğru insan gelse de
Anlarsın ablam, ben de aynı senin gibiyim. Şüpheci, kuşkucu, kuruntulu, zor güvenen. Ben kocamla tanıştığımda böyle hissetmiştim ve anlamıştım. 2 ay önce de evlendim. Allah bu adamın yokluğunu bir gün dahi göstermesin bana. Doğru kişiyi bulmak zaman alabilir bizim gibiler için ama anlarsın, emin ol <3
Allah ayırmasın 🙏peki bir sey dicem kocan ile tanıştığında ona karşı hep şüpheci kuruntulu hissettin yani bu insan doğru insan değil gibi sonra da anladın ki o insan doğru insanmiymis?
Kocamla 3 sene önce tanıştım. İlk bir sene inanılmaz şüphelerim, korkularım ve kuruntularım vardı. İlk başta gizliden gizliye içimden onu yoklayarak anlamaya çalışıyordum güvenilir biri mi diye. Ama kocam duygusal zekası ve anlayışı çok yüksek bir adam, bir süre sonra benim bu hallerimi fark etti. Benimle konuştu neden böyle hissettiğimi sordu. Geçmişte kötü tecrübeler yaşadığım için güven sorunu yaşadığımı söyledim. Melek gibi adam, beni dinledi ve sorduğu tek şey şu oldu ''Bu duyguları aşman için ne yapabilirim? Bana güvenmeni istiyorum''. Bana şak diye telefon bilgisayar bankacılık neyi var neyi yok şifresini verdi. Bir kere dahi kontrol etmedim biliyor musun, kendine bu kadar güvenen adam her bokunu böyle dökmez. Sonra konunun onunla değil benim aşamadığım kötü tecrübelerimle ilgili olduğunu anladım. Birlikte çift terapisine gittik, konuştuk ve ben çok iyileştim. Kocamın telefonu bilgisayarı ortak kullanım hala daha her şeyi açıktadır, kendine güvenen yiğidi meydanda olur dhjdhsdj Kocamla aramızda inanılmaz güzel bir güven ilişkisi var, ikimiz de birbirimize haber vermeden para harcamayız, bir yere gitmeyiz. Hayatı paylaşmak sevgiyle güvenle yaşamak mümkün ablam, yeter ki seni bu negatif duygulardan kurtaracak kadar seven sayan ve şefkatli bir adama denk gel <3
Ah be ne guzel. Umarim bende bu hissi yasayabilirim. Ve sizde hep mutlu olun. Senin adina cok sevindim🙏💞
Sana kocaman güzel dileklerimi gönderiyorum, sakın ümidini kesme. Seni mutlu edecek, sana layık, sevgi saygı ve güven dolu musmutlu ilişkiler beraberlikler diliyorum sana ablam <3
Genelde gittiğinde anlaşılır doğru kişi olduğu
Cogu insan oyle diyor neden gittiginde anlasilir ki
Çünkü bir şeti veya bir kimseyi gerçekten kaybetmediğin sürece varlığının ne kadar değerli olduğunu asla anlamıyor insan
Seyi
Anlamıyorum ben doğru sandıklarım yanlış çıkıyor genelde.
Vala bende anlamıyorum acaba çok şüpheci kuruntulu takıntılı biri olduğumdan mi doğru insan gelse de ben yanlış deyip gönderiyorum ki
Geçmişte yaşadığın ilişkilerden kaynaklı olabilir yapılan yanlışlar.
Kendini en cok orada rahat, huzurlu hissedersin en ufak bir güvensizlik yoktur onun hakkımda ev bazen insanlardır sözünün karşılığıdır o kişi işte ozman gerçekten hissedersin
Anlayamayiz. Sonradan alistigimiz kisi dogru insanmis deyiveririz...
Bana nasıl davranıyor çevresine nasıl davranıyor bunları kıyaslıyarak
Aklın ve Kalbin aynı şeyi söylerse o zaman anlarsın.
Yani imkansız bir sey desene o zaman
Özele gelir misin
Niye
İmkansız meselesi için
Okay Yaz bana
Yıllar önce hesabımı silmiştim. Bu yeni hesap mesaj atamıyorum
Bende atamiyorum mesaj. Istek atayim belki oyle olur
Tamam
İsteğimi kabul et
İsteğimi tekrar kabul eder misin? Sonrasın da ise mesaj atabilirsin sanırım
Hissediyorsunuz
Ben giderim genelde o gelmez
Öyle bir his doğar diye düşünüyorum
Dogdu mu hic peki
Maalesef
Bakalim beklemenin sonu nereye kadar gidicek
Oha ya sen 34 yasina kadar bekledin he? Simdi daha da morelim bozuldu bak
Yasimiz genç de ruhumuz yaṣ̌laniyor be
İşaret de verse anlayamayız öyle safsafık
Ondan değil güvenimiz kırık sadece doğru insan gelse de hep şüpheye düşüyoruz ya yine aynısı olursa diye
Reelde hissediyorsun ama sevme bence çok yorucu
Kalp ritmini değiştiriyorsa doğru kişidir
Tipinden anlarim
Tipten mi? İlginç
Evet canim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?