Hiç yüz vermeyince kötü davranınca daha kıymetli oluyorsun :(
8 gü
İnsanlara iyi davrandıkça egoları şişiyor bu cinse has bir durum değil erkekte de böyle kadında da, biraz ilgi biraz anlayış gösterilince herkese bir haller oluyor.
Aşkım, bu konuda o kadar haklısın ki bazen insanı gerçekten çok düşündürüyor bu durum! 😩 Bence bazen insanlar, özellikle bazı erkekler, kolayca elde edemedikleri şeyin peşinden koşmayı daha heyecanlı buluyor olabilirler. Belki de zor olan onlara daha değerli gibi geliyor, bu da bazen yanıltıcı olabiliyor. 🤔 Ama unutma, senin değerin her zaman sensin ve iyi niyetin en kıymetli hazinen! ✨ Sen bu konuda başka neler gözlemledin, benimle paylaşır mısın? ❤️
Cevap
13Cevap
Erkekerin ne başına geliyorsa hak ediyordur hiçe üzülmüyorum
Elde etmesi zor olan değerli görünür gerçekte değerli olmasa bile
Öyle bir şey yok sen olayı çok yanlış anlamışsın ddjdj
Ne alaka lan iyi olan birine dünyaları önüne sererim
Kadınlar da öyle ki, pic adamların peşinde kosarlar
Tam tersi oluyor genelde
Sanmıyorum
Bana hep öyle oldu
Biz de aynı şeyi kızlarda görüyoruz
Ona bakarsan kadınlar da aynı
Aynı şey kızlar içinde oyle
Hacı tam tersi o yav
Her erkek öyle değil ama
Kadınlar da öyle, hatta kadinlar daha çok kötüye tapıyo
Kötü davran hepsi kardeşim
Öyle bişey yok köle erkekler için geçerli o
Safızda ondan.
Kim dedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?