Siteden bir erkekle tanışmak istiyorum ama olurumuz da yok gibi. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
9 gü
Arkadaşlar niye olamayacağımız sorusunun cevabı bende kalsın o yüzden rica ediyorum sormayın 🙏😊
Güncellemeler
9 gü
Neyse niye olmayacağını yazayım ben olsam ben de meraktan çatlarım, ben de kekemelik var bu yüzden çoğu zaman insanlardan uzak durdum ve kimseyle pek muhatap olmuyorum. Şimdi bu çocuğa da yazsam bir şeyler olsa bunun buluşması var konuşması veya ilerlemesi falan ohoo. Var da var yani o yüzden çekiniyorum
Siteden bir erkekle tanışmak istiyorum ama olurumuz da yok gibi. Ne yapmalıyım?
Cevapla