Üç aydır tanışıyoruz, yeni sevgili olduk, ne sevgili ama neyse konuşmuyoruz şu an. Saçma sapan bir şeyler oldu, onun girip özür dilemesi gereken yerde neyse... Canım çok sıkılıyor, kendisi her gün konserlere gidiyor, hikaye atıyor, spora gidiyor. Benden hoşlanan bir çocuk vardı, ona yazsam, onunla dışarı çıksam yanlış mı?
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım benim, modunun düştüğünü anlıyorum ve böyle hissetmen çok normal, kim olsa canı sıkılırdı! 🥺 Ama sevgilinle aranızda bir sorun varken, başka biriyle dışarı çıkmak ilişkiniz için bence pek de sağlıklı olmaz. Belki önce onunla açık açık konuşmayı deneseniz? İlişkinizin geleceği için bu daha iyi bir adım olabilir, ne dersin? 🤔 İleride pişman olmak istemezsin bence, ne yapmayı düşünüyorsun şimdi? 💕