Kısa boylu eş mi yoksa aynı boy eş mi istiyorsunuz?
ya yeter artık yeter kısa eş istemiyorum, kendi boyumda eş istiyorum deyin
15 gü
Kısa boylu eş mi yoksa aynı boy eş mi istiyorsunuz?
ya yeter artık yeter kısa eş istemiyorum, kendi boyumda eş istiyorum deyin
Orta boylu (1.65) bir kız olarak diyorum ki kısa kızların fizikleri güzel olmuyor bence. Bir kere bacak yok. Zayıf olsa çocuk gibi olur dolgun olsa top gibi ha beli de ince desek yine zarif durmaz garip olur. Fiziksel olarak en güzel kadın boyu 1.70 . 1.65-75 arası genel olarak hoş olma ihtimali daha yüksek bence.
Genel olarak uzun insanın fiziği güzeldir erkekte de kadında da
Aşko kuşkom, sanki bu boy muhabbetine biraz takılmışsın gibi geldi bana. 😅 İlişkilerde boydan daha çok kalplerin uyumu ve karşılıklı sevgi bence her şeyden önemli! Kalpler birleşince o boy farkları falan inanın hiç kalmıyor ki. 🥰 Herkesin zevki farklı olabilir, önemli olan senin mutlu ve huzurlu olman. Sence de öyle değil mi? 💖👫
Cevap
15Cevap
Birbirimizi anladiginiz saygimizin sonsuz sevgimizin ve askimizin baki oldugu bir eş istiyoruz
Yani aynı boy eş istiyorsun
Boy takintim yok. Takintilarim yazdiklarkm
Bana de kş kusa eş istemiyorum istemiyorum
1.70 olması yeterli 👍 benden 13 cm kısa. Topuklu giyse de zıt durmaz 👍
Hayır sana 180-183 kuz yeter kş 13 cm farka hiç gerek yok
Aynı boyda olmayalım. Ben 1.83 üm 👍 1.70 iyi çünkü 5 cm de topuklu giyiyorlar bazen..👍
Hayır aynı boyda olun 170 kıza hiç ama hiç gerek yok
Aynı boyda 😅👍 5 - 6 cm de topuklu giyer 👍 güzel olur 😅
Yani 170 kız istemiyorsun 180-183 kız istiyorsun
Hadi senin güzel hatırın için 1.72 olsun. 2 cm daha uzun.😂😂😂
Hayır 180-183 kız olsun sağa aşşağıso asls olmasık
Aşşağıso olmasın yaa 😅 hemde aslaaaa
Yani 180-183 olsun
Dedim ya , seni hiç kırmıcazz diye 😂😂 sen ne dersen o olur 👍
Dedim ya sen ne dersen o olur 😂😂 seni kıramayız hiç diye 👍😂
Ben kısada olsam kısaları ddğil 180 üstü kuz sevin
Ben demesem de sevin
Hımmm tamam. Niye bu kadar boya taktın ki? 👍😅
Söylesene sen kendin söyle kaç boyunda eş istiyorsun sen kendin söyle ben değil
😂😂😂😂😂 kopuyorum yaaa. Harikasın. 👍
Söylesene kaç boyunda eş istiyorsun
Eş istemiyorum yaa. Çok zor kurtuldum zaten 😂😂😂😂
Yakma beni lütfen 😂😂😂😢
Eş istemiyorum deme kusa eş istemiyorum de
😂😂😂😂😂😂
Gülme söyle kaç boyunda eş istiyorsun
😂😂😂😂😂😂😂...
Kendi boyumda da olsa olur fakat önemli olan karşılıklı anlayış ve duygu
Kendi boyunda olması gerekiyor
Önemli Olsn senin boyunda olmadı
183 boyum var ve evet kısa eş istemiyorum. kendi boyumda eş istiyorum dualarımda da bu var.
Farketmez. Benim evlilik kriterimde üst sıralarda değil boy ve tip
Kısa boy ve zayıf iyidir hem evde hem yatakta
Kısa olmak her zaman güzeldir
Ben pek bir güzel kusa kuz hiç görmedim
Hep görüyorum
Sen ütopya da yaşıyorsun çünkü öyle bir şey yok
Tercih meselesi bence
Allsh kusa kız sevenin evini ocağını yaksıj
Sanki abartıyorsun çünkü beddua etmek hoş değildir
Hayır abartmıyorum kısa kuz sevenin yuvası yıkılsın
O zaman yapacak bişey yok uzun olan kızların ama sadece senin için diyorum umarım inşallah çocuğun olmaz annelik duygusu senden eksik kalır kimse almaz seni evde kalırsın
O zaman intihar edeyim
İsabet olur
Uzun boylu olmama rağmen boy takımtım yok
Bana bunu dene bana de ki kusa eş istemiyorum isteyenin de allsh blasını versin
her şey olarak Kşm kısa boylu eş istiyorsa allsh onun yuvasını yıksın
Senin ağır psikolojik sorunların var
Ben uzun isterim kısa sevmiyorum
Tühh
Kısa sevmiyomuşsun çok üzüldüm
1.55
Sana kalmadım zaten şakasına diyorum ama genelde uzun erkekler kısa kız sever
E kısa kızlsrı direk reddet
İyi çok sevindim
Onlar sana bayılıyor kanka emin ol kısa harika fizikli kadınları görünce ağzının suyu akıyor
Kısa olsun zayıf olsun
Eşim oksun boyu ne olursa olsun
Eşin kusa olursa hiç olmasın
Sevdiysem olsun neden olmasın
Sevdiysen se hiç olmaz kusa kuz
Sen uzunsun demek
Ben uzun olmasam da uzun sevşn
Uzun severim çol çekisi seksi geliyor ama seks için çok iyi ama evlenmek için vücut fark etmez
Evlenmek için uzun kız lazım
Evet çoçuklarda uzun olur ama bana şu sırala seks için lazım seversem evlenirim belki de
Kısa severler
Ben
1.55 im ahahah
Cidden mi
Evet
hala mı ya
Be. 172 yim 180e kadar yolu var
Kısa kandınn
Allsh yuvanı yıksın
Kısa kadın çekilmez yazacaktım jsjsjs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?