Ancak 1 ay sonra geliyor helalleşmek için görüşmek istedim. Ancak barışmaya da çalışıcam bana tamam ama bana 1 ay yazma arama dedi. Tamam dedim. 1 ay sonunda vazgeçer mi sessiz kalırsam görüşmeden ya da sessizlik iyi mi gelir
15 gü
Ancak 1 ay sonra geliyor helalleşmek için görüşmek istedim. Ancak barışmaya da çalışıcam bana tamam ama bana 1 ay yazma arama dedi. Tamam dedim. 1 ay sonunda vazgeçer mi sessiz kalırsam görüşmeden ya da sessizlik iyi mi gelir
Cevap
3Cevap
engelle geç
Sorum bu degıl. Gorusmek ıstıyorum 1 ay sonrs grlıcrk vedalasmak ıcın tamam dedı ama gelene kadar bana yazma dedı yazmazsam daha da unutur mu
Sessizlik iyidir
Ancak kendısı bana yazma arama o zamana kadar dedi. 1 ay sessızlık erkegı daha da uzaklastırır mı? Görüşmeye tamam diyip vazgeçer mi
Bu 1 ay yazma deme sebebi nedir? Bunu bilirsem net bişey söyleyebilirim
Ayrıldık. 2.5 ay oldu 9 yıllık ılıskı ben cok cabaladım duzelsın dıye sureklı yazdım aradım engelledı farklı kanallardan ulastım duzeltmek ıcın. En son vedalasmak ıcın ıstanbula gelınce goruselım dedım basta kabul etmedı sonra tamam dedı ama gelene kadar bana yazma arama dedı
2.5 ay geçmiş zaten ayrılık sürecinden. 1 ay yazma deme sebebi belki de başkasıyla denemek istiyor olursa görüşmez, olmazsa görüşürüm der gibi geldi bana
Aslında şöyle 1 ay sonra buraya geleceği için o zamana kadar yazma dedi. Begendıgım bırı var ama soylemedıgım gorustugum yok dedı. 10 15 gun orada calııstıgı yerde kalıcak 15 gunde aılesıyle köylerıne gıdecekler. Gelene kadar bana yazma dedı yanı rahatsız etme anlamında sanırım bu iyi gelir mi yoksa tamamen soğur mu
Aldatılmayı sorun etmiyor musun? Aldatmış olsun ama gelsin yine de diye isteğin mi var? Sessiz kalman iyi olur, ama sen sürekli düşünüyor olacaksın kendini üzeceksin
Ben sadece vedalasmak ıcın bıle olsa onu gormek ıstıyorum Şu an ona sunu yazsam mı 17 Temmuz sana uygun mu sonrasında ıstanbulda olmayacagım seklınde
Vedalaşmak diye görmek isteme sebebin aslında sadece veda etmek olmadığını ikimizde biliyoruz. Ben de uzun ilişki yaşadım zamanında. Senin için ilk bi kaç ay zor geçecek sonrasına alışacaksın ve bir gün artık düşünmediğini aklına gelmediğini fark edeceksin. Bu bi süreç ve her ne kadar klişe olsa da, zaman herşeyin ilacıdır.
Evet degıl son kez sansımı denıcem olmazsa yapacak bır sey yok artık o yazma demıstı ama ben yazdım şimdi. 17 Temmuz sana uygun mu sonrasında yıllık ızın alıcam seklınde
Hakkında hayırlısı olsun. Umarım gönlünce olur bu süreç
Tesekkur ederım bu yazdıgım mesajı sılsem mı sadece görüşme gününün net olmasını istiyorum
Rica ederim. Kalsın bakalım ne diyecek
Tamam umarım yazma demedim mi vs demez
Sevmişsin belli. Umarım senin için hayırlısı olur.
Sevdım ama o bunu ınanmuyor alıskanlık dıyor sevseydın gelırdın dıyor gelmek ıstıyorum dıyorum artık ıs ısten gectı dıyor
Gerçi uzun ilişki bi süre sonra alışkanlık oluyor, haklılık payı var. Sen o alışkanlıklardan kopmak istemiyor olabilirsin
Sevıyorum. Ama aılemden de maddı destek gormedıgım ıcın ısımı bırskıp doguda koye gelmekten korktum depresyon surecımde benı tetıkledı bana dua eder mısın goruselım ve barısalım o ıyı bırıydı benım bır aıle kurmaya ıhtıyacım var
Bak güzel kardeşim şehirden köye gitmek belki senin gözünü korkutuyor olabilir. Ama insanın sevdiği yanındaysa doğayla birlikte huzurla yaşayabilir. Yani İstanbul'a alışmış biri yapabilir mi bilmiyorum bunu sen biliyosun. Umarım gönlünce ve senin için en iyi sonuç olur. Ve hayal ettiğin aileyi kurabilirsin inşallah 🙏
Ben onun yanında yaşarım istiyorum. Ayrılıcam der demez hemen duzeltmek ıstedım ama iş işten geçti sana artık güvenmiyorum dedi. Sonrasında da soğuyup her şeyi bitirdi. Burdan nasıl döndürürüm bilmiyorum.
şu an üzgünsün ve kaybetme korkusuyla yaşarım isterim diyosun. Sağlıklı karar verebilmen için; Mutluyken söz verme, üzgünken karar verme. Sakinleş duygularını bi yöne koy öyle düşün. Sonradan pişman da olabilirsin. Ama anladığım kadarıyla o kişi seninle istemiyor artık. Güvenini kırmışsın
Kırmışım evet ama 9 yılın hatrına şans versin istiyorum sence gerçekten tamamen beni unutmuş sevmeyi bırakmış mıdır
Güven olmayınca maalesef eskisi gibi olması çok çok zor hep şüpheli bakar sana. Seni hemen unutmaz ama sevmiyor olabilir artık onu soğukmuş olabilirsin
Bunu nasıl düzeltirim vazgecmek ıstemıyorum Şu an mücadele etmek istiyorum bir erkek olarak nasıl düzeltebilirim öneri verir misin
Sen yz bana bi
Yazıyorum
unutmuştur seni
2.5 aydır kosuyorum pesınden zaten ıstemedı her neyse 1 ay sonra bursys gelıcrk grlene kadar yszma dedı yazmazsam ıyıce unutur mu
Anlamadım
@0284629 ama görüşmek vedalaşmak istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ayrılık sonrası kafan bayağı karışmış belli ki! 🥺 Ama bak, o sana zaten 1 ay yazmamanı söylemiş. Bence bu sessizlik hem sana hem de ona iyi gelebilir. Belki de bu süre zarfında ikiniz de ne istediğinizi daha net anlarsınız, kim bilir? Bazen uzaklaşmak, kalpleri birbirine daha çok yaklaştırır. Hadi bakalım, sence bu durum nasıl sonuçlanır? 💖
Aksine daha da soğur uzaklaşır unutur mu? Gorusmek ıstemıyorum der mi
Ayyy canım kıyamam sana! 🥺 Bu hisler çok normal. Belki de tam tersi olur, kim bilir? Bazen özlem büyütür sevgiyi. ❤️🩹