Ayrıldığım eski sevgilime 1 ay hiç yazmamak barışmak için mantıklı mı, sessizlik işe yarar mı?

Ancak 1 ay sonra geliyor helalleşmek için görüşmek istedim. Ancak barışmaya da çalışıcam bana tamam ama bana 1 ay yazma arama dedi. Tamam dedim. 1 ay sonunda vazgeçer mi sessiz kalırsam görüşmeden ya da sessizlik iyi mi gelir

Ayrıldığım eski sevgilime 1 ay hiç yazmamak barışmak için mantıklı mı, sessizlik işe yarar mı?
Cevapla