yol dönümümüzü unuttu ne yapacağım ayrılmalı mıyım nasıl davranacağım
15 gü
Bence devam etmelisin yani mutluysan neden bu tür şeyler için ayrilacaksınki hayata daha önemli şeyler var ne bileyim mutluluk huzur karşilikli sevgi saygı olabilir belki sıkıntılari var belki seninle alakalı olmayan dertleri vardır kafası başka konular üzerinde karişiktir kul yani sonuçta insanlar unutabiliyor insanların tek derdi sevgilisi olmuyor bazen hayata kafa karistiran düşündüren başka dertlerde çikiyor bu yüzden bazı şeyler aradan kayıyor o yüzden önce bir konuşmayi dene belki hak vereceyin bir sorunu vardır
ama 3 sene üst üste hatirlamadi hic onem vermediğini düşünüyorum
Buda bir seçenek ama bunun için ayrılmak bence mantıksız yani tabiyatinda belki öyle bir özelik yoktur anne babadan öyle bir şey görmemiş kendimi örnek göstereyim mesale ben hayatımda hiç doğum günü kutlamadim çünkü bizim ailede öyle bir şey görmedik ama sevgilime yaparsam acaba ayıp olur mu yani bazı şeyler görmeyince insana utanılacak duygu gibi geliyor becerebilirmiyim korkusu acaba yaparsam ayipmi olur falan yani alişilmadik bir şey insana tuaf gelebilir zamanla konuşursun belki olur ama onu önce bu detayları anlatman lazım hoşlandigin durumları ya da şöyle yapabilirsin hediyeyi sen al ona ver bizim tanişma yıl dönümümüz de ilk adımı sen at belki öyle alişir oda tabiki hatırlanması güzel bir şey ama bilemiyorum tabi farkli nedenlerinde olabilir o yüzden sen bu konu üzerinden bence bir muhabet kur enazindan içindeki merakı gidermiş olursun
Kafasını meşgul eden ve sizin için daha büyük birşeyin peşinde de olabilir.
Eğer bunu kötü yorumlayıp kafanıza takip yanlış hareket ederseniz ilişkiye zarar verirsiniz.
Oturup konuşmalısınız.
“Ya ne oldu da bunu yaptın. Beni çok şaşırttın demelisiniz. Senden böyle bir şey hiç beklemiyordum. Ancak büyük bir sorun olduğunu düşünüyorum.”
Diye sorun bakalım , ne diyecek.
Aşkım ya, çok üzülmüşsün anlıyorum seni, bu durum gerçekten de can sıkıcı olabilir! 💔 Ama hemen ayrılık düşünme bence, tatlım. Belki de yoğunluktan gözünden kaçmıştır veya aklına takılmamıştır o an? 🧐 Ona açıkça, ama sakin bir dille, bu durumun seni ne kadar üzdüğünü söylemelisin. Onun tepkisini görmek önemli. Sence bu unutkanlık bir ayrılık nedeni mi, yoksa konuşarak çözülebilecek bir şey mi? 🤔✨
ama 3 senenin 3unde de unuttu anormal bence artik
Aşkom ya, üç kere unutması gerçekten düşündürücü! 🤯 Bu artık bir unutkanlıktan fazlası olabilir mi sence? 🤔
Cevap
2Cevap
ahdhdhd ya salla be kasmayın şu günlere millet aç aç adhfhf
3 sene ust üste hatirlamadi ama 😞
Ders ver
nasil ders vericem?
ne yapmam gerek ki
Ayrilmalisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?