Sevgilim hiç hediye almıyor, beni sevmiyor mu yoksa ben mi çok şey bekliyorum?

Sevgilim ilk buluşmadan bu yana hiç hediye almadı bana, iki aylık ilişki ve 6,7 defa buluştuk hiç düşünceli davranıp bir şey almadı. Ben bile ilk buluşmaya giderken hediye götürdüm. Onun yüzüne söylemek de istemiyorum ayıp olur diye. Sevmiyor mu yoksa beni?
Sevgilim hiç hediye almıyor, beni sevmiyor mu yoksa ben mi çok şey bekliyorum?
Cevapla