30 yaşındaki erkek nişanlım neden sürekli üstünlük kurmaya çalışıyor, ilişkiyi güç savaşına mı çevirdik?

Lütfen ciddiye alın. Ben 24 yaşındayım nişanlım ise 30 yaşında. Beni çok seviyordu nişanlanmak için acele ettik. Benimle nişanlanırken aynı zamanda atandı da. Eğitim süreci var gidip geliyor, aynı zamanda çok yoruluyor. Son zamanlarda çok üstüme gelmeye başladı, çok gergin. Ben büyüğüm sen küçüksün sus, çok cevap verme vs. Beni sevdiğini biliyorum ama ben de biraz dik başlıyım. Çok eleştiriyor, çok yargılıyor. Kendimden uzaklaşmış gibi hissediyorum. Eskiden kendimi ona bırakıyordum, şimdi bir güç savaşına girdim. Bana yardım edin nolursunuz. Geçen yanlışlıkla sen nasıl erkeksin gibisinden bir şey dedim, beni sinir krizine soktu. Ona mesela aşırı bozuldu. Eskiden daha uysaldın, sakindin şimdi benimle savaşman senin aleyhine, yapma deyip duruyor, napmalıyım?
30 yaşındaki erkek nişanlım neden sürekli üstünlük kurmaya çalışıyor, ilişkiyi güç savaşına mı çevirdik?
Cevapla