Lütfen ciddiye alın. Ben 24 yaşındayım nişanlım ise 30 yaşında. Beni çok seviyordu nişanlanmak için acele ettik. Benimle nişanlanırken aynı zamanda atandı da. Eğitim süreci var gidip geliyor, aynı zamanda çok yoruluyor. Son zamanlarda çok üstüme gelmeye başladı, çok gergin. Ben büyüğüm sen küçüksün sus, çok cevap verme vs. Beni sevdiğini biliyorum ama ben de biraz dik başlıyım. Çok eleştiriyor, çok yargılıyor. Kendimden uzaklaşmış gibi hissediyorum. Eskiden kendimi ona bırakıyordum, şimdi bir güç savaşına girdim. Bana yardım edin nolursunuz. Geçen yanlışlıkla sen nasıl erkeksin gibisinden bir şey dedim, beni sinir krizine soktu. Ona mesela aşırı bozuldu. Eskiden daha uysaldın, sakindin şimdi benimle savaşman senin aleyhine, yapma deyip duruyor, napmalıyım?
14 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer