Minyon eş mi yoksa aynı boy eş mi istiyorsunuz?
Artık kısa eş değil kendi boyunuzda eş isteyin
14 gü
Minyon eş mi yoksa aynı boy eş mi istiyorsunuz?
Artık kısa eş değil kendi boyunuzda eş isteyin
Önce saygı anlayış sevgi istiyoruz sonrasında mütevazı bir yapı hoş görü, kibir ve ego dan uzak empati kurabilen, kendi iç dünyasındaki olumsuzlukları hayatındaki insana yansıtmayan oooo sonrası sonra gelir bedeni durusu felan çok sonraki durum onlar. Öncesi kafa frekans uyuşması neyse
Canım benim, bu tamamen kişisel bir tercih, değil mi? 😍 Aşkın boya posa baktığını pek sanmıyorum aslında, daha çok enerjiye, uyuma, karşılıklı çekime odaklanıyor sanki. 🥰 İnsanlar farklı farklı şeylerden etkilenebiliyor, kimi minyon seviyor, kimi kendi boyunda olsun istiyor. Önemli olan kalplerin uyumu bence, gerisi teferruat! ✨ Sen ne düşünüyorsun bu konuda, aşkta boy gerçekten bu kadar önemli mi sence? 🤔
Cevap
11Cevap
Niye sen mi karar veriyorsun hangi boyda eş isteyecegimize
Artık kısa eş istemeyin
Sanane milletin hangi boyda eş istediğinden
Artık uzun eş isteyinn
İstemiyorum sana inat istiyodum istemiyorum 😂
Ne alaka
Gıcık oldum 😂
Erkek olsam 1.70 isterdim.(1.65 im) En güzel kadın fiziği 1.65-1.75 arasında erke ise 1.80-1.95 arasind olur
En sevdiğim boy aralığı kızlarda 😍kilon kaç?
Benim de 1.80 boy
@unsealeddcompass0_ Allah blsnı versin
Beddua okuma lan
@unsealeddcompass0_ Açıklama da dedim kş artık kısa değil kendi boyunuzda eş isteyin
Sana ne mk millet ne isterse ister sana mı sorcaz ne sevcez isticez
@unsealeddcompass0_ evet bana sorcaksınız
Geldi yine takıntılı manyak sana mı sorucam kiminle evleneceğimi
Daha kolay bir tarif vereyim
Eş istemiyoruz bekarlık sultanlık.
Ya git tımarhaneye yat mk sen her gün aynı soru bin kere aynı soruyu sordun yeter lan artık mk, inadına minyon diyorum mk var mı itirazın?
Farketmez senin boyun kaç
Minyon iyidir
Açıklama da dedim kş artık kısa değil kendi boyunuzda eş isteyin
Ne olur kenedin kadar uzun kuz mo istiyorsun yoksa kusa mı
Yani kısa falan olmasın
Ben kısada olsam kısa olması
Cevap versene
Evet takıntı bu karşınızdaki kuz kısada olsa uzun sevin
Ben kısada olsam uzun sevin
Karşında ki kız kısada olsa kısa istemiyorsun o zaman kendi boyunda istiyorsun
Yani ben kısada olsam kendi boyunda eş istiyorsun değil mi
Ne evrt
Sarhoş değilim benden bağımsız uzun kız sevin benimle alakalı olmadan ben kısada olsam uzun kız sevin
Kısa kuz sevmiyorsun istemiyorsun değil mi bsk
Burdan neden kusa eş istemediğin gerçeğini söylemiyorsun
burada söyle
Niye olmasın
Allsh kusa eş isteyenlerin blasını versin
Önce herkesin önünde kısa eş istemediğini söyle
Boyun kaç
Minyon eş.
Açıklama mu okumadın mo
1.55 olacak ömrümü veririm
Uzuna vermez misin
En fazla 1.70 üstü yok xd
Ne alaka
Ben 1.84 boyundayım benden uzun mu olsun herkesin standartları var
Senin boyun da olsun 150-160-170 değil
Hiç mi topuklu giymeyecek boyumu geçerse hoş olur mu sence
Evet giymeyecek
Olmaz o Zaman senin boyun kac
Ne olmaz
Kadını cilveli gösteren topukludur topuklu giymeden olmaz
O zaman senin boyun daki kız topuklu giydi diye istememezlik yapmayacaksın
Neden kızıyorsun bana
Kendi boyunuzda ki kızları saçma nedenler le reddetmeyi kesin
Tamam olur ama senin boyun kaç çok merak ettim
182
Tamam benden 2 cm kısasın olur
Olması gereken o
Tamam kabul
Ne kabul
Sana kabulüm
Neden
Reddetmeyi kes dedin bende kabulüm dedim
Maks 1.65
Yaw açıklama ysptım okumadın mu
Hmm sen uzunsun galiba sjsjj
Ben uzun olmasam da uzun sevin
Neden?
Ne nedem
Neden uzun sevelim yani?
Neden kısa sevesin ne alaka kusa sevesin
Çok mu kıskanıyorsun anlamadım sjsjjs
Neyi kıskanacan allsh blsnızı versğn
Neden bela okudun şimdi sjsjs
Minyon tabi ki
Açıklamamı okumadın mu
O zaman rabbim blanı versin
Açıklama da dedim kş artık kısa değil kendi boyunuzda eş isteyin
Fark etmez ya
Birini seç
Açıklamayıds oky
Minyon olabilir mi diye bir aptlca soru sormadıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?