19 yaşındayım bu uygulama hariç hiçbir sosyal medya kullanmıyorum 1 tane bile arkadaşım yok ve kalp hastasıyım baya erken yorulurum herkese uyum sağlayamıyorum yalnızlıktan gına geldi valla YKS'ye hazırlanıp kendime çevre edinmek istiyorum bir an önce bazen düşünüyorum bana uyum sağlayan deli dolu bir erkek arkadaşım olsaydı nasıl olurdu diye dışarıdan çok ilgi görüyorum herkes gülümser iltifat eder ama ben soğuk nevale gibiyim yakınlaşmam kimseye kızlara bile ama yalnız kalmak istemiyorum önceden kız arkadaşlarım vardı ama sadece iyi
gün dostlarıydı annemin gelir durumu iyi olduğu için mekan hesaplarını ben öderdim onlar da o gün benim yalakam olup ertesi gün soğuk olurlardı eğer buluşmazsak kız arkadaş istemiyorum o yüzden
gün dostlarıydı annemin gelir durumu iyi olduğu için mekan hesaplarını ben öderdim onlar da o gün benim yalakam olup ertesi gün soğuk olurlardı eğer buluşmazsak kız arkadaş istemiyorum o yüzden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer