Deli dolu bir erkek arkdaşım olsaydı fena olmaz mıydı?

19 yaşındayım bu uygulama hariç hiçbir sosyal medya kullanmıyorum 1 tane bile arkadaşım yok ve kalp hastasıyım baya erken yorulurum herkese uyum sağlayamıyorum yalnızlıktan gına geldi valla YKS'ye hazırlanıp kendime çevre edinmek istiyorum bir an önce bazen düşünüyorum bana uyum sağlayan deli dolu bir erkek arkadaşım olsaydı nasıl olurdu diye dışarıdan çok ilgi görüyorum herkes gülümser iltifat eder ama ben soğuk nevale gibiyim yakınlaşmam kimseye kızlara bile ama yalnız kalmak istemiyorum önceden kız arkadaşlarım vardı ama sadece iyi
gün dostlarıydı annemin gelir durumu iyi olduğu için mekan hesaplarını ben öderdim onlar da o gün benim yalakam olup ertesi gün soğuk olurlardı eğer buluşmazsak kız arkadaş istemiyorum o yüzden
Deli dolu bir erkek arkdaşım olsaydı fena olmaz mıydı?
Cevapla