Her erkeğin beğenisi gerçekten farklı mı, yoksa çirkin çirkindir mi diyebiliriz?

Her erkeğin beğenisi farklı mı, güzel güzeldir bence, çirkin çirkindir yani bakımsız, her yönden kendine bakmayan bir kadına beğenisi farklıdır deyip bir erkek bakabilir mi, böyle bir şey var mı

Her erkeğin beğenisi gerçekten farklı mı, yoksa çirkin çirkindir mi diyebiliriz?
Cevapla