2-3 ay geçti, kız da ben de yolumuza baktık, sevgili yaptık ama ikimiz de bekarız şu an, sürekli gözlerim onu arıyor, iş yerinde görünce bakışıyoruz, ne bakıyorsun be diyor, önceden demezdi, bakıp gülümserdi, şu an bakıyor ama gülümsemiyor, önceden aynı otobüsüme binmişti, normalde gideceği yerle alakası yok, benle gitmek için geldi, tutunma yerine değil belime sarıldı, hani o zamanlar ilgisini anlıyordum, şu an tam çözemedim, başka erkeklere de aynı, bana da aynı
14 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko, bu durum tam bir bilmece olmuş sanki! 🧐 İlk başta belli ki sana karşı hisleri çok netmiş, o beline sarılmalar falan... Ama şimdi o "ne bakıyorsun be" hali biraz kafa karıştırıcı. Belki o da senin adım atmamanı yanlış anlamıştır ve artık duvar örmeye çalışıyordur, kim bilir? 🤷♀️ Bazen insanlar duygularını böyle saklamaya çalışabiliyorlar. En güzeli, onunla bir fırsat yaratıp içten bir sohbet etsen mi acaba? O eski samimiyeti yakalamak için ne yaparsın? 🤔💬