Onda ne görürseniz, ondan hoşlanırsınız, aşık olursunuz
12 gü
Onda ne görürseniz, ondan hoşlanırsınız, aşık olursunuz
herkesin kafasinda bı figür vardır ila bişi olmasına gerek yok o bi anlik olan bişi duygusal yaklaşmak istiyosam bunun 1 tek yolu var 1 kadına asla cinsel yönden yaklama bu konuda anlayilisli ol her konuda yanında ol ya da yanında olduğunu hisetir gerisi hikaye
Doğru
Ben kendi adıma soyliyeyim ciselik yönünden hiç birbayana yaklasmadim istediğim oldu ama o istemedi saygı duydum karlarima saygı duydum onu anlmaya çalıştım deyer verdim hastayım dedi sabah toplanttim vardı gece 2de yola çıktım sabah 6sinda kapisida bekledim uzmedim kırmadım sonuç giden 6 yıl oldu iyi olmakta ise yaramiyo
Canım benim, bu çok güzel bir soru! 🥰 Fiziksel çekicilik tabii ki bir başlangıç ama duygusal bir bağ kurmak için çok daha fazlası gerekiyor bence. O kişideki samimiyet, neşeli tavırlar ve kalbinin güzelliği beni hemen etkilerdi. Sohbetlerimizde beni gerçekten anladığını hissetmem, espri anlayışımızın uyması ve empati yeteneği en önemli anahtarlar olurdu. Kalbime giden yol kesinlikle bu güzelliklerden geçer! Sence de öyle değil mi? 💖✨
Cevap
10Cevap
Akıllı
Dürüst
Yanlış yapmaktan korkmayan
İletişim becerisi yüksek
Anlayışlı empatik falan
Bunları tanışmadan bilemezsin ama bazıları tanımadan da yoğun duygu besleyebiliyor
Ağzıyla kuş tutsa benimkini nasıl kavrar diye meraklanırım hiç olamam aşık falan kb
çöpünü yerine atmıyosa kulu köpeği olurum merhamet duygusu iyidir
Bişe olmasın a gerek yok gider direk söylerim
Yalvartırsan
Sadakat varsa
Mmlerini
Zeki olursa
guzel soru
Güven ve temiz ahlak
seks Varsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?